ІДЕЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ ЗАРУБІЖНОЇ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187620Анотація
Проаналізовано iсторичний аспект ідеї професійної спрямованості старшокласників у поглядах і практиці зарубіжних педагогів, вплив основних чинників на свідомий вибір професії; доведено, що наробки зарубіжних учених минулого, мають актуальність у наш час.
The historical aspect of professional ideas orientation of secondary school childrent is a analysed in looks and practice of foreign teachers, influence of basic factors on the conscious choice of profession; it proved that works of foreign scientists, have actuality in our time.
Посилання
Волошин Августин. О соціальном вихованні. – Ужгород: УНІО, 1924. – С. 12.
Кершенштейнер Г. Трудовая школа / Пер. с нем. В. Петров. – М.: Книга, 1913. – 487 с.
Лурье С.Я. Демокрит: Тексты. Перевод исследования. – Л.: Наука, 1970. – С. 376.
Любар О.. О Історія української педагогіки / О.О. Любар, М.Г. Стельмахович, Д.Г. Федоренко: Навчальний посібник для навчальних педагогічних закладів. – К.: Просвіта, 1999. – 357 с.
Петрова Т.П. Гуманізація навчально-виховного процесу у «реформаторській» педагогіці кінця ХΙХ – початку ХХ століття: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01; Захищена 29.06.2000; Затв. 29.09.2000. – К., 2000. – 157 с.: іл. – Бібліогр.: С. 132-157.
Салимова К.И. Выдающиеся зарубежные мыслители и педагоги о трудовом воспитании и профессиональной подготовке // Школа и производство.– 1987. – № 7. – С. 15-24.
Тлалашов Л.Х. Общепедагогические и дидактические идеи ученых энциклопедистов Ближнего и среднего Востока эпохи средневековья: Дис. ... д. пед. н.: 13.00.01; Защищена 25.05.1986; Утв. 25.08.1986. – М., 1986.– 395 с.: ил. – Библиогр.: С. 364-386.
Шабаева М.Ф. История педагогики: Учеб. пособие. – М.: Просвещение, 1981. – 367 с.