ОРГАНІЗАЦІЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЕКОЛОГІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187627Анотація
Досліджується проблема і перспектива впровадження Болонського процесу в національну систему вищої екологічної освіти. Підкреслюється важливість іспиту, який виконує контролюючу, навчаючу, виховну і мотиваційну функцію.
The problem and perspective of Bolonga Process in the national system of higher ecological education is investigated. Examination importance is emphasized which carries out a control, educational, training and motivated function.
Посилання
Болонський процес у фактах і документах / Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І. – К. – Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. М.В. Гнатюка, 2003. – 52 с.
Денисик Г.Д. Еколог-педагог і еколог-конструктор // Екологія: наука, природоохоронна діяльність: Матеріали Міжнародної науково-практ. конференції. – К.: Наук. світ, 2007. – С. 98-99.
Козак Т.Н. Організаційно-педагогічні засади впровадження кредитно-модульної системи підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах III-IV рівнів акредитації: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. – К., 2007. – 270 с.
Корсак Костянтин. Множинність міфів у освітньо-науковій сфері та їхній негативний вплив на планування змін та інновацій // Вища освіта України. – 2007. – № 2. – С. 30-35.
Модульно-рейтингова система організації навчального процесу. Методичні матеріали / Авт.-упоряд. Л.Ф. Романенко, Л.Т. Тюптя, В.М. Юдка. – К.: Видавництво Університету «Україна», 2004. – 22 с.
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процессу» № 48 від 21.01.2004 р.
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищі навчальні заклади України III-IV рівнів акредитації у 2005-2006 н.р.» № 774 від 30.12.2005 р.
Олійник А. Поняття й реальність процесу інноваційного розвитку освіти в Україні у контексті Болонських декларацій // Вища освіта України. – 2007. – № 1. – С. 42-49.
Сергієнко В.П. Теоретичні і методичні засади навчання загальної фізики в системі фахової підготовки вчителя: Дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02. – К., 2004. – 441 с.
Чобітько М.Г. Теоретико-методологічні засади особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів: Дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04. – К., 2007. – 608 с.