ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • М. Савченко Слов’янський державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187629

Анотація

Стаття присвячена вивченню актуальної проблеми дошкільної освіти на сучасному етапі – формуванню основ життєвої компетентності дошкільників. Подані результати наукового аналізу основних понять, діагностики та розвитку основ соціальної компетентності у дітей дошкільного віку в умовах сучасних дошкільних закладів. Визначені етапи, провідні методи формування соціальної компетентності як складової життєвої та перспективи подальшого наукового пошуку у цьому напрямку. 

Clause is devoted to study of a urgent problem of preschool formation (education) at the present stage – formation of bases of vital competence children of preschool. The submitted results of the scientific analysis of the basic concepts, diagnostics and development of bases of social competence at children of preschool age in conditions of modern preschool establishments. The certain stages conducting methods of formation social competence as compound vital and prospect of the further scientific search.

Біографія автора

М. Савченко, Слов’янський державний педагогічний університет

Асистент

Посилання

Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку: Програма та методичні рекомендації / Укл. А.М. Богуш. – Одеса: Маяк, 1999. – 88 с.

Діти і соціум: Особливості соціалізації дітей дошкільного молодшого шкільного віку: Монографія / А.М. Богуш, Л.О. Варяниця, Н.В. Гавриш, С.М. Курінна, І.П. Печенко; Наук. ред. А.М. Богуш; за заг. ред. Н.В. Гавриш. – Луганськ: Альма-матер, 2006. – 368 с.

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук. метод. посібник / Наук. ред. О. Кононко. – К.: Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. – 243 с.

Лутай В.С. Філософія сучасної освіти: Навч. посібник. – К.: Магістр, 1996. – 256 с.

Морозова Т.Ю. Аналіз дефініцій компетентнісного підходу щодо освіти // Освіта Донбасу. – № 3(110). – 2005. – С. 5-11.

Мудрик А.В. Социальная педагогика : Учеб. для студ. пед. вузов / Под ред. В.А. Сластёнина. – 2-е изд., испр. и доп. – М.: Академия, 2000. – 192 с.

Овчарук О. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – С. 19-20.

Поніманська Т.І. Основи дошкільної педагогіки: Навч. посібник. – К.: Абрис, 1998. – 448 с.

Ящук І. .П Формування життєвої компетентності особистості старшокласників загальноосвітніх шкіл України: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / Інститут проблем виховання АПН України. – К., 2001. – 215 арк.

##submission.downloads##

Як цитувати

Савченко, М. (2019). ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187629

Номер

Розділ

Статті