НАПРЯМИ НАБУТТЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187633Анотація
У статті визначено основні напрями набуття математичних компетентностей та зроблено спробу окреслити перелік основних математичних компетентностей, якими має оволодіти майбутній вчитель початкової школи.
This paper considers theoretical aspects of the mathematical competence, main directions of acquisition of mathematical competence and mathematical competence which the student should take.
Посилання
Згуровський М.З. Дипломована псевдоосвіта, або Суперечності перехідного періоду у сфері вищої освіти України // Дзеркало тижня. – 2006. – № 6(585). – www.zn.kiev.ua/ie/show/585/52615.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В. Овчарук. – К.: «К.І.С.», 2004. – 112 с.
Раков C.А. Формування математичних компетентностей випускника школи як місія математичної освіти // Математика в школі. – 2005. – № 5. – С. 2-7.
Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. – М.: Изд-во АПН СССР. – 1958. – 147 с.
Сліпкань З.І. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – 240 с.
Хинчин А.Я. Педагогические статьи. – М.: Изд-во АПН РСФР, 1963. – 202 с.
Шарыгин И.Ф. О математическом образовании России (с эпиграфом, но пока без эпитафии) // Математическое образование: вчера, сегодня, завтра... – 14.07.2004. – http://www.mccme.ru; http://www.mccme.ru/edu/index.php?ikey=shar_mathedu.