ПРИНЦИП НАСТУПНОСТІ – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187636Анотація
У статті розглядається один із принципів екологічної освіти – принцип наступності. Висвітлюються психолого-педагогічні аспекти формування екологічного мислення для всіх вікових періодів дошкільного і шкільного навчання.
The article examines one of the principles of ecological education-the principle of following. Psychological and pedagogical aspects of forming ecological thinking for all age periods of preschool and school education are enlighted.
Посилання
Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. – К.: Просвіта, 2001. – 416 с.
Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник. – К.: Видав. центр «Академія», 2001. – 576 с.
Дерябо С.Д., Ясвин В.А. Экологическая педагогика и психология. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. – С. 319-345.
Корміна ЛН. . Формування світоглядних знань підлітків у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Дис. ... канд. пед. наук. 13.00.01. – Луцьк, 1998. – 190 с.
Реддінг Сем. Батьки та навчання // Шлях освіти. – 2001. – № 1. – С. 17-20.
Лисенко Н.В. До питання про інтеграцію навчальних дисциплін у підготовці фахівців дошкільного профілю до екологічного виховання дітей // Система неперервної освіти: здобутки, пошуки, проблеми: Мат. міжн. наук.-практ. конф. – Чернівці: Митець, 1996. – Кн. 4. – С. 88-91.
Степанов О.М., Фіцула М.М. Основи психології і педагогіки: Посібник. – К.: Академвидав, 2003. – 504 с.
Степанюк АВ.. Методологічні та теоретичні основи формування цілісності знань школярів про живу природу: Дис. ... д-ра. пед. наук. – Тернопіль, 1999. – 474 с.
Федяєва В. Етно-соціальні аспекти сімейного виховання в Україні кінця ХІХ – початку ХХ ст. // Шлях освіти. – 2005. – № 2. – С. 44-47.