ПРОБЛЕМА ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187638Анотація
У статті розглядаються основні засоби діагностики навчальних досягнень студентів. Особлива увага приділяється тестовим формам контролю знань, вмінь та навичок студентів.
The main ways of diagnostics of students’ educational achievements are considered in the article. The great attention is paid to diagnostic testing forms of students’ knowledge and skills.
Посилання
Акимова М.К., Борисова Е.М., Гуревич К.М. и др. Тест умственного развития абитуриентов и старшеклассников (АСТУР). Руководство по работе с тестом. – М., 1995.
Анастази А., Урбина С. Психологическое тестирование. – СПб., 2001.
Бурлачук Л.Ф. Психодиагностика. – СПб., 2003.
Гуревич К.М. Надежность психологических тестов // Психологическая диагностика. Ее проблемы и методы. – М., 1975.
Касьянова М.В. Тестова перевірка знань студентів, які навчаються за спеціальністю «соціальний педагог», як засіб їхньої професійної адаптації // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб. наук. пр. / Редкол.: Т.І. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2007. – Вип. 43. – С. 129-133.
Образцов П.И. Психолого-педагогические аспекты разработки и применения в вузе информационных технологий обучения. – Орел: ОрелГТУ, 2000. – 145 с.
Романова Е.С. Графические методы в практической психологии. – СПб., 2002.