ВИКОНАННЯ МЕТОДИЧНО СПРЯМОВАНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ЕТАП ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2007.187644Анотація
У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів зарубіжної літератури до формування читацької діяльності учнів у процесі виконання методично спрямованих завдань.
The article runs about the problem of preparation of future teachers of world literature before the formation of reader’s activities of the pupils in the process of coping with the methodically focused tasks.
Посилання
Гладишев В.В. Що криється за записом у дипломі, або Чому молоді вчителі зарубіжної літератури погано обізнані з методикою викладання предмета // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2001. – № 9. – С. 2-3.
Кирилюк З.В. Головне завдання уроку літератури – підготувати кваліфікованого, грамотного читача // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2004. – № 2. – С. 2-4.
Клочек Г. Вища літературна освіта в контексті Болонського процесу // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2005. – № 9-10. – С. 100-127.
Лавлинский С.П. Технология литературного образования: Коммуникативно-деятельностный подход. – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с.
Літературна освіта в українській школі: якою їй сьогодні бути? (наш «круглий стіл») // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2006. – № 2. – С. 4-31.
Переденко І.М. Викладанню літератури на рівні сучасних вимог потрібно вчитися (Про організацію підготовки вчителів до викладання літератури як мистецтва слова) // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 2003. – № 12. – С. 6-8.
Шахова К. Із практики програмотворення // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. – 1999. – № 4. – С. 9-11.