ПРО ДЕЯКІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО- МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187656Анотація
Стаття присвячена питанню впровадження кредитно-модульної системи при вивченні математичного аналізу студентами математичних спеціальностей педагогічних вищих навчальних закладів.
The article is devoted to the question of introduction of the credit-module system at the study of mathematical analysis by the students of mathematical specialities of pedagogical universities.
Посилання
Болонський процес Документи Укладачі З.І. Тимошенко, А.М. Грехов, Ю.І. Гапон, Ю.І. Палеха. – К. Вид-во Європ. ун-ту, 2004. – 169 с.
Болонський процес у фактах і документах Упоряд. М.Ф. Степко, Я.Я. Боюбаш, В.Д. Шинкарук та ін. – К. – Т. Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. – 52 с.
Бойцова Е., Дроздов В. Модульно-рейтинговая система на базе тестовых технологий Высшее образование в России. – 2005. – № 4. – С. 83-85.
Основні засади розвитку вищої освіти в Україні в контексті Болонського процесу (документи і матеріали) За ред. В.Г. Кременя. – К. – Т., 2004.
Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д. та ін. Вища освіта України і Болонський процес Навч. посіб. За ред. В.Г. Кременя. – Т. Навч. книга – Богдан, 2004. – 384 с.
Сікорський П.І. Кредитно-модульна технологія навчання Навч. посіб. – К. Вид-во Європ. ун-ту, 2004.
Козак Т. Кредитно-модульна система перші результати впровадження Рідна школа. – 2005. – № 12. – С. 22-25.
Нагаєв В. Адаптація традиційної рейтингової оцінки до європейської кредитно-трансферної системи Новий колегіум. – 2005. – № 3. – С. 39-44.
Садиков М. Впровадження модульної системи навчання при вивченні фундаментальних нормативних дисциплін Вища школа. – 2006. – №4. – С. 35-41.