ГРУПОВА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА ТЕХНОЛОГІЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ УРОЧНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187663Анотація
У статті розглядається сутність групової навчальної діяльності та пропонуються комплексні форми організації диференційованої групової навчальної діяльності, які забезпечують реалізацію технології диференціації урочної пізнавальної діяльності учнів на різних етапах комбінованого уроку.
The essence of the group cognitive activity has been considered in the article. Complex forms of organizing differentiated group educational activity, making it possible to put into practice the technology of differentiation of the fixed cognitive activity of students at different stages of the combined lesson, have been offered.
Посилання
Гарницкая А.С. Научить думать и действовать: Адаптивная система обучения в школе: Книга для учителей. – М: Просвещение, 1991. – 175 с.
Дьяченко В.К. В парах сменного состава (методика обучения педагога-эрудита А.Г. Ривина, 1918 год) // Нар. образование. – 1989. – № 5. – С. 74-79.
Коллективная учебно-познавательная деятельность школьников / Под ред. Й.Б. Первина. – М.: Педагогика, 1985. – 143 с.
Лийметс Х.И. Групповая работа на уроке. – М.: Знание, 1975. – 64 с.
Цукерман Г.А. Формы учебной кооперации в работе с младшими школьниками / Под ред. В.В. Давыдова. – М., 1983.
Чередов И.М. Формы учебной работы в средней школе : Книга для учителя – М.: Педагогика, 1988. – 160 с.
Бондар В.І. Дидактика: Підручник для вищих навчальних закладів. – Київ: Либідь, 2005. – 262 с.
Ярошенко О.Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів: дидактико-методичний аспект. – К.: Станіца, 1990. – 245 с.