ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ТА АНГЛІЙСЬКОГО МОВНОГО ЕТИКЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187681Анотація
Стаття присвячена визначенню педагогічних умов, що сприятимуть успішному вихованню культури спілкування засобами українського та англійського мовного етикету.
The article is devoted to the determination of the pedagogical conditions that positively influence on the upbringing of the communicative culture by means of Ukrainian and English speech etiquette.
Посилання
Ариян М.А. Использование воспитательного потенциала речевого этикета на иностранном языке // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 2. – С. 9-12.
Бех І.Д. Психологічні резерви виховання особистості // Рідна школа. – 2005. – № 2. – С. 11-13.
Бим И.Л., Биболетова М.З. Возможные формы и содержание курсов обучения иностранным языкам в начальной школе // Иностранные языки в школе. – 1991. – № 2. – С. 3-9.
Карасик В.И. Этикет и английский язык // Иностранные языки в школе. – 1993. – № 2. – С. 57-59.
Леонтьев А.А. Психология общения. – М.: Смысл, 1997. – 365 с.
Сучасний тлумачний словник української мови / За заг. ред. д-ра філол. наук, проф. В.В. Дубічинського. – Харків: ВД «Школа», 2006. – 832 с.