ДО ПРОБЛЕМИ ОПТИМАЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187685Анотація
У статті розкрито суть поняття «дидактичні засади», проаналізовано дидактичні засади застосування інтерактивних методів навчання молодших школярів іноземної мови та розроблена модель їхнього впровадження.
The essence of a term «didactic foundation», didactic foundation of using interactive methods of teaching junior pupils the foreign language and the promotional model of didactic foundation of using interactive methods have been considered in the article.
Посилання
Зверева М.В. О понятии «дидактические условия» // Новые исследования в педагогических науках. – 1987. – № 1(49). – С. 29-32.
Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. – М., 1989. – 192 с.
Савченко О. Дидактика початкової школи. Підручник для студентів пед. факультетів. – К.: Генеза, 2002. – 368 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. – Київ: Либідь, 1997. – 370 с.
Философский энциклопедический словарь / Ред. кол.: С.С. Аверенцев. – 2-е изд. – М.: Сов. энциклопедия, 1989. – 815 с.
Матвієнко О.В. Створення моделі спеціаліста на засадах теорії освітньої інноватики // Педагогіка і психологія. – 2004. – № 3(44). – С. 45-53.
Михеев В.И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике. – М.: Высшая школа, 1987. – 200 с.
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. в допов.) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – К. – Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.