ДІЯЛЬНІСНИЙ КОМПОНЕНТ ПІЗНАВАЛЬНО-ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187691Анотація
Стаття присвячена аналізу діяльнісного компоненту пізнавально-творчої самостійності студентів: представлено погляди різних дослідників щодо пізнавальної діяльності, творчої діяльності, творчої самодіяльності.
The article is devoted to the analysis of activity component of students’ cognitive creative independence. The views of different researchers on cognitive activity, creative activity, creative independent activity are presented in this article.
Посилання
Атанов Г.А. Деятельностный подход в обучении. – Донецк: «ЕАИ-пресс», 2001. – 160 с.
Большой энциклопедический словарь: В 2 т. / Гл. ред. А. Прозоров. – М., 1992. – T. 2.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Коротяєв Б.І. Методи навчально-пізнавальної діяльності учнів. – К.: Радянська школа, 1971. – 175 с.
Рубинштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности. К философским основам современной педагогики // Ученые записки высшей школы г. Одессы. – Т. 11. – Одесса, 1922. – С. 29-43.
Трошкін О.В. Педагогічні умови розвитку ініціативності майбутніх дизайнерів у процесі навчально-творчої діяльності: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Донецький національний ун-т. – Донецьк, 2004. – 227 с.