МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СТИМУЛЮВАТИ ТВОРЧУ АКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ

Автор(и)

  • І. Осадченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • С. Сидоренко Спеціалізована ЗОШ № 33, м. Черкаси, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187694

Анотація

У статті подано матеріал щодо майстерності учителя стимулювати творчу активність молодших школярів на уроках української мови та читання.

The article describes the teacher’s ability to stimulate primary schoolchildren’s creativity in lanquage and reading classes.

Біографії авторів

І. Осадченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри виховних технологій та педагогічної творчості

С. Сидоренко, Спеціалізована ЗОШ № 33, м. Черкаси

Вчитель вищої категорії

Посилання

Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 1998. – № 3. – С. 1.

Захаренко О. Творчі таємниці вчителя // Початкова школа. – 1998. – № 3. – С. 1.

Осадченко І. І. Методика роботи над складанням загадок і скоромовок // Початкова школа. – 2000. – № 6. – С. 6-7.

Осадченко І. І. Методика роботи над складанням казки // Обдарована дитина. – 2004. – № 4. – С. 39-47.

##submission.downloads##

Як цитувати

Осадченко, І., & Сидоренко, С. (2019). МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СТИМУЛЮВАТИ ТВОРЧУ АКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187694

Номер

Розділ

Статті