МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СТИМУЛЮВАТИ ТВОРЧУ АКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187694Анотація
У статті подано матеріал щодо майстерності учителя стимулювати творчу активність молодших школярів на уроках української мови та читання.
The article describes the teacher’s ability to stimulate primary schoolchildren’s creativity in lanquage and reading classes.
Посилання
Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова школа. – 1998. – № 3. – С. 1.
Захаренко О. Творчі таємниці вчителя // Початкова школа. – 1998. – № 3. – С. 1.
Осадченко І. І. Методика роботи над складанням загадок і скоромовок // Початкова школа. – 2000. – № 6. – С. 6-7.
Осадченко І. І. Методика роботи над складанням казки // Обдарована дитина. – 2004. – № 4. – С. 39-47.
##submission.downloads##
Як цитувати
Осадченко, І., & Сидоренко, С. (2019). МАЙСТЕРНІСТЬ УЧИТЕЛЯ СТИМУЛЮВАТИ ТВОРЧУ АКТИВНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187694
Номер
Розділ
Статті