ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО МОДЕЛЮВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187700Анотація
У даній статті презентовані теоретичні та прикладні аспекти реалізації упровадження комп’ютерного моделювання до розв’язання творчих фахових завдань студентами економічних спеціальностей під час вивчення дисципліни «Математика для економістів».
In the article the following items are considered: the formation of the creative skills for solving professional problems through the using of computer models among potential economists. The terms of organization of the creative activity of students in the process of problem-developing studying are indicated. The conclusions concerning the advantages of using of computer models in the creative study activity among students-economists are made.
Посилання
Лотюк Ю.Г. Застосування математичних пакетів у викладанні математики у вищому навчальному закладі // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2001. – № 3. – С. 21-24.
Головань М.С. Методичні основи розвитку пізнавальної активності у процесі навчання алгебри і початків аналізу на основі НІТ // Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Збірник наукових праць. – К.: Комп’ютер у школі та сім’ї, 1998. – С. 50-55.
Фоменко І.М. Використання сучасних інформаційних технологій для розв’язування економічних задач // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2006. – № 1. – С. 15-17.
Бондаренко Віктор, Базидевич Марія. Excel і економіка: розв’язуємо математичні рівняння // Інформатика. – 2006. – № 7(343). – С. 5-14.