МОДЕЛЬ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ РОЗВИТКУ СТУПЕНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В РЕГІОНАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • І. Сусліна Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187704

Анотація

Стаття містить теоретичне обґрунтування моделі системного аналізу розвитку ступеневої педагогічної освіти в регіонах України у контексті історичного, соціального і педагогічного аспектів.

The article deals with the model of system analysis of multi-level pedagogical training development in the regions of Ukraine regarding historical, social and pedagogical aspects.

Біографія автора

І. Сусліна, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов

Посилання

Дарманський М.М. Ступенева підготовка педагогів початкової ланки освіти // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Зб. наук. пр. / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Ничкало. – Ч. 2. – К., 2001. – С. 60-66.

Машкіна Л.А. Особливості системи ступеневої практичної підготовки майбутніх вихователів // Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Зб. наук. пр. / За ред. І.А. Зязюна, Н.Г. Никало. – Ч. 2. – К., 2001. – С. 81-90.

Ніколаєва С.Ю., Петращук О.П., Бражник Н.О. Ступенева система освіти в Україні та система навчання іноземних мов // Бібл. журналу «Іноземні мови». – Вип. 1. – 1996. – 86 с.

Система педагогічної освіти та педагогічні інновації // Олійник В., Болюбаш Я. та ін. – Київ, 2001.

Луговий В.І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку / За заг. ред. акад. О.Г. Мороза. – К.: МАУП, 1994. – 196 с.

Рівний доступ до вищої освіти – важливий фактор довіри суспільства // Матеріали до доповіді Міністра освіти і науки України С.М. Ніколаєнка на підсумкової колегії Міністерства освіти і науки з питання «Забезпечення якості вищої освіти – важлива умова інноваційного розвитку держави і суспільства», м. Харків 1-2 березня 2007 рік http://www.i-job.ru/news3661.html.

Советский энциклопедический словарь. – М., 1983. – C. 816.

Грейс Крайг. Психология развития. – СПб.: «Питер», 2000.

Философский энциклопедический словарь. – М.: Сов. Энциклопедия, 1989. – 815 с.

Бабанский Ю.К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований. – М.: Педагогика, 1982. – 255 c.

Концептуальні засади розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір // Наказ МОН України № 998 від 31.12.2004 р.

##submission.downloads##

Як цитувати

Сусліна, І. (2019). МОДЕЛЬ СИСТЕМНОГО АНАЛІЗУ РОЗВИТКУ СТУПЕНЕВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ В РЕГІОНАХ УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187704

Номер

Розділ

Статті