ПІЗНАВАЛЬНА САМОСТІЙНІСТЬ УЧНІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187707Анотація
Стаття присвячена проблемі пізнавальної самостійності учнів у контексті сучасного гуманістичного навчання. Розглянуто традиційні та новітні погляди на самостійність у навчальній діяльності як найважливіший чинник розвитку особистості.
The article is devoted to the problem of cognitive independence of pupils in the context of modern humanism studies. The traditional and newest views on independence are examined in educational activity as one of the most important cause of a personality development.
Посилання
Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Данилов М.А. Воспитание у школьников самостоятельности и творческой активности в процессе обучения // Советская педагогика. – 1961. – № 8.
Махмутов М.И. Современный урок. – М.: Педагогика, 1981. – 190 с.
Національна доктрина розвитку освіти // Освіта. – 2002. – № 26.
Петров В., Цулая Л., Петрова О. Самостоятельная познавательная деятельность в системе развивающего обучения // Вестник ЧГПУ. – 2000. – № 4 (электронный вариант).
Пидкасистый П.И. Самостоятельно-познавательная деятельность школьников в обучении. – М.: Педагогика, 1980. – 240 с.
Ушинский К.Д. Избр. пед. соч. – М., 1974. – Т. 2.
Ушинский К.Д. Собрание сочинений. – М. – Л.: Учпедгиз, 1948-1950. – Т. 8.
Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе. – М.: Просвещение, 1979. – 168 с.