ШКІЛЬНА ГЕОГРАФІЧНА ОСВІТА В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ С.РУСОВОЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2008.187711Анотація
У статті розглядаються проблеми шкільної географічної освіти в педагогічній спадщині С. Русової. Аналізується внесок С. Русової у розвиток географічної освіти та методики її викладання. Розглядаються завдання шкільної географічної освіти цього періоду та можливі шляхи їх вирішення.
The problems of school geographical education in the pedagogical heritage of S. Rusova are revealed in this article. S. Rusova’s contribution into development of geographical education and geography’s methods of teaching are analyzed. Basic tasks of school geographical education of this period and possible ways of their solution are considered.
Посилання
Русова С. Єдина діяльна трудова школа. – Катеринослав – Лейпціг: Укрвид, 1923. – 53 с.
Русова С. та ін. Методика початкової географії. – К.: Українська школа, 1918. – 31 с.
Русова С. Нова школа соціального виховання. – Катеринослав – Лейпціг, 1922. – 151 с.
Русова С. Початкова географія. – СПб: Благотворительное о-во издания общеполезніх и дешевіх книг, 1911. – 111 с.
Русова С. Початкова географія: вид. 2-е. – К.: Друкарі, 1918. – 117 с.
Русова С. Початкова географія. Вид. 3-є, випр. – Умань: «Друкарня», 1918. – 118 с.