СИНЕРГЕТИЧНИЙ ПІДХІД ЯК ПІДҐРУНТЯ СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ІНТЕГРАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187741Анотація
У статті обґрунтовано використання синергетичного підходу до побудови системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів.
In the article the use of the sinergetical approach to the construction of the system of integrativ professional preparation of future economists is grounded.
Посилання
Лутай В. Про розроблення концептуальних засад філософії сучасної освіти України // Вища освіта України. – 2005. – № 4. – С. 13-17.
Князева Е.Н., Курдюмов С.П. Основание синергетики. Режимы с обострением, самоорганизация, темпомиры. – СПб.: Алтейя, 2002.
Горбунова Л.С. Мислення в інтеграційній культурі: імперативи та можливості освіти // Нова парадигма: Журнал наукових праць / Гол. ред. В.П. Бех. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2007. – Вип. 65. – Ч. 1. – 411 с. – С. 246-252.
Дахин А.Н. Игры детские + мысли взрослые = педагогика серьёзная. – Режим доступу: http://www.npstoik.ru/vio/inside.php. – Заголовок з екрану.
Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Краткий психологический словарь: Личность образование, самообразование, профессия. – МН.: «Хэлтон», 1998. – 399 с.
Курлянд З.Н. Основні підходи до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів // Виховання і культура. – 2007. – № 3-4 (13-14). – С. 5-8.
Авєріна ОІ.. Мінливість соціальних систем як результат виклику соціокультурної інтеграції // Нова парадигма: Журнал наукових праць / Гол. ред. В.П. Бех. – Вип. 65. – Ч. 1. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2007. – 411 с. – С. 111-119.
Семеног О.М. Система професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури (в умовах педагогічного університету): Дис... доктора пед. наук: 13.00.04. – К., 2006. – 560 с.
Макова Е., Трофименко Т., Ершова-Бабенко И. Проблема методологии исследования информации – обязательного компонента процесса обучения с позиций синергетики // Социальные технологии. – Одесса, 2002. – Вып. 19. – С. 20-26.
Буданов В.Г. Трансдисциплинарное образование, технологии и принципы синергетики // Синергетическая парадигма. Многообразие поисков и подходов. – М.: Прогресс-Традиция, 2000. – 356 с.
Зайцев В.В., Зимичев А.М. Проблемы развития системы акмеологических наук / Под ред. Н.В. Кузьминой и А.М. Зимачева. – Спб.: Изд. СПАА (Санкт-Петербургской акмеологической академии), 1996. – С. 53-106.
Курлянд З.Н. Становлення позитивної Я-концепції майбутнього вчителя. – Одеса: ПНЦ АПН України – М.П. Черкасов, 2005. – С. 83-107.
Ніколаєнко С. Рейтингові системи – складові національного моніторингу якості вищої освіти // Вища школа. – 2007. – № 4. – С. 3-14.