МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187742Анотація
Дослідження присвячено сутнісній структурі процесу моделювання навчально-виховного середовища профільної школи в сільській місцевості.
The article considers the structural essence of the process of modelling educational environment of country schools with a bias to a certain subject.
Посилання
Байбородова Л.В., Черняковская А П. Воспитание в сельской школе. – М., 2002. – 164 с.
Ващенко Г. Виховання волі і характеру. Підручник для педагогів. – К.: Школяр, 1999. – 385 с.
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред. В.В. Давыдова. – М.: Педагогика-Пресс, 1996. – 536 с.
Корчак Я. Як любити дітей. – К.: Радянська школа, 1976. – 160 с.
Панов В.И. Психологические аспекты развивающего образования // Педагогика. – 1996. – № 6.
Платон. Аристотель. Пайдейя: Восхождение к доблести. – М.: Изд-во УРАО, 2003. – 480 с.
Русова С. Вибрані педагогічні твори: у 2 кн. – Кн. 1 / За ред. Є.І. Коваленко. – К.: Либідь, 1997. – 272 с.
Слободчиков В.И. Образовательная среда: реализация целей образования в пространстве культуры // Новые ценности образования: культурные модели школ. – Вып. 7. Инноватор. – М., 1997. – С. 181.