МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Г. Іванюк Інституту педагогіки АПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187742

Анотація

Дослідження присвячено сутнісній структурі процесу моделювання навчально-виховного середовища профільної школи в сільській місцевості.

The article considers the structural essence of the process of modelling educational environment of country schools with a bias to a certain subject.

Біографія автора

Г. Іванюк, Інституту педагогіки АПН України

Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії сільської школи

Посилання

Байбородова Л.В., Черняковская А П. Воспитание в сельской школе. – М., 2002. – 164 с.

Ващенко Г. Виховання волі і характеру. Підручник для педагогів. – К.: Школяр, 1999. – 385 с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред. В.В. Давыдова. – М.: Педагогика-Пресс, 1996. – 536 с.

Корчак Я. Як любити дітей. – К.: Радянська школа, 1976. – 160 с.

Панов В.И. Психологические аспекты развивающего образования // Педагогика. – 1996. – № 6.

Платон. Аристотель. Пайдейя: Восхождение к доблести. – М.: Изд-во УРАО, 2003. – 480 с.

Русова С. Вибрані педагогічні твори: у 2 кн. – Кн. 1 / За ред. Є.І. Коваленко. – К.: Либідь, 1997. – 272 с.

Слободчиков В.И. Образовательная среда: реализация целей образования в пространстве культуры // Новые ценности образования: культурные модели школ. – Вып. 7. Инноватор. – М., 1997. – С. 181.

##submission.downloads##

Як цитувати

Іванюк, Г. (2019). МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187742

Номер

Розділ

Статті