КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ – ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОРИВ У МЕТОДОЛОГІЇ, ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187745Анотація
У статті висвітлюються головні аспекти комп’ютеризації навчання як технологічного прориву у методології, організації та практичній реалізації навчального процесу та інформаційної культури вчителя.
In the article the main aspects of computer studies light up as a technological breach in methodology, organization and practical realization of educational process and informative culture of teacher.
Посилання
Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Авт. кол.; За ред. Ю.І. Машбиця / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: ІЗМН, 1997. – 264 с.
Алексеев О.М. Наскрізна конструкторсько-комп’ютерна підготовка в системі школа – коледж – ВНЗ // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник / Кол. авт. – К.: ІЗМН, 1998. – Вип. 13. – С. 87-94.
Коломієць А.М. Інформаційна культура вчителя початкових класів: Монографія. – Вінниця: ВДПУ, 2007. – 379 с.
Кравцова А.Ю. Современные тенденции в подготовке будущих учителей інформатики // Информационные технологи в образовании: конгресс конференций. – ИТО-РОИ 2007. – http://www.ito.edu.ru/sp/SP/SP-0-2007_12_11.html
Заміла Н.С. Мультимедійні проекти – одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі // Обдарована дитина. – 2004. – № 9. – С. 32.