КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ – ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОРИВ У МЕТОДОЛОГІЇ, ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • О. Кучай Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187745

Анотація

У статті висвітлюються головні аспекти комп’ютеризації навчання як технологічного прориву у методології, організації та практичній реалізації навчального процесу та інформаційної культури вчителя.

In the article the main aspects of computer studies light up as a technological breach in methodology, organization and practical realization of educational process and informative culture of teacher.

Біографія автора

О. Кучай, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Аспірант кафедри теорії та історії педагогіки

Посилання

Основи нових інформаційних технологій навчання: Посібник для вчителів / Авт. кол.; За ред. Ю.І. Машбиця / Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – К.: ІЗМН, 1997. – 264 с.

Алексеев О.М. Наскрізна конструкторсько-комп’ютерна підготовка в системі школа – коледж – ВНЗ // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник / Кол. авт. – К.: ІЗМН, 1998. – Вип. 13. – С. 87-94.

Коломієць А.М. Інформаційна культура вчителя початкових класів: Монографія. – Вінниця: ВДПУ, 2007. – 379 с.

Кравцова А.Ю. Современные тенденции в подготовке будущих учителей інформатики // Информационные технологи в образовании: конгресс конференций. – ИТО-РОИ 2007. – http://www.ito.edu.ru/sp/SP/SP-0-2007_12_11.html

Заміла Н.С. Мультимедійні проекти – одна з форм роботи з обдарованою молоддю в школі // Обдарована дитина. – 2004. – № 9. – С. 32.

##submission.downloads##

Як цитувати

Кучай, О. (2019). КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЯ НАВЧАННЯ – ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОРИВ У МЕТОДОЛОГІЇ, ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРАКТИЧНІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187745

Номер

Розділ

Статті