ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ НА ПРИНЦИПАХ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МОРАЛІ В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187747Анотація
Розглядаються особливості впровадження християнських цінностей у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи, а саме в позаурочну роботу із старшими підлітками. Досліджуються форми співпраці учнів і вчителя, школи і батьків, освітян і представників різних християнських конфесій у справі духовно-морального виховання школярів на принципах християнської моралі.
The features of introduction of christian values in the educational-educating process of general school are examined, namely in after lesson work with senior teenagers. The forms of collaboration of students and teacher are explored, schools and parents, teachers and representatives of different christian confessions in matters of spiritually-moral education of schoolboys on principles of christian moral.
Посилання
Васьків А. Етико-релігійний компонент в системі сучасної освіти. Історія релігій в Україні: науковий щорічник – 2006. – Львів., 2006. – Кн. 2. – С. 302.
Голос Православ’я (Київ). – 2005. – № 19(163). – С. 2.
Експрес-інформація про стан злочинності на території України за 4 місяці 2000 року. – К., 2000. – С. 19.
Жуковський В.М. Християнська етика – стратегічне завдання української школи // Рівне-час. – 2005. – № 30(283). – С. 7.
Іванюк І. Ціннісні орієнтації у світлі концепцій інтеркультурної освіти // Шлях освіти. – 1997. – № 3 – С. 26.
Лахман Н.М. На сторожі дитячої душі. – Острог, 2007. – 48 с.
Сбруєва А.А. Порівняльна педагогіка: Навчальний посібник. – Суми, 1999. – 300 с.
Сухомлинська О.В. Про стан теорії і практики виховання в освітньому просторі України // Шлях освіти. – 1998. – № 3. – С. 2.