ДІАЛОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187750Анотація
Стаття присвячена діалогічній взаємодії майбутнього вчителя іноземної мови та учнів початкових класів як науково-педагогічній проблемі.
Article deals with the dialogical interaction between teacher of English and junior pupils as scientific and pedagogical problem.
Посилання
Аксаков С.Т. Детские годы Багрова – внука, служащие продолжением семейной хроники / Сергей Аксаков. – М.: Сов. Россия, 1984. – 248 с.
Амонашвили Ш.А. Улыбка моя, где ты? Без нее не выбирайте, пожалуйста, педагогическую профессию // Учительская газета. – 2000. – № 40.
Арушанова А.Г., Дурова Н.В., Рычагова Е.С. Истоки диалога // Дошкольное воспитание. – 2001. – № 1. – С. 53.
Богуславский М.В. Генезис гуманистической парадигмы образования в России на рубеже 19 и 20 веков // Педагогика. – 2000. – № 4. – С. 63-70.
Егорова А.Е. Диалог в образовании: Сборник материалов конференции. – СПб.: Санкт – Петербургское общество. – 2002. – Выпуск 22.
Коджаспирова Г.М., Коджаспиров П.Ю. Педагогический словарь. – М., 2001.
Кузовлев В.П. Преподавание в ВУЗе: наука и искусство // Педагогика. – 2000. – № 1. – С. 52-57.
Мижериков В.А. Словарь-справочник по педагогике / Под ред. П.И. Пидкастистого. – М.: Т.Ц. Сфера, 2004. – 448 с.
Модзалевский Л.Н. Очерк истории воспитания и обучения с древнейших времен до наших дней / Л.Н. Модзалевский – СПб.: Алетейя, 2000. – 429 с.
Слуцкий В.И. Философия образования Мартина Бубера // Педагогика. – 2000. – № 8. – С. 94-99.
Парамонова Л.А., Алиева Т.И., Арушанова А.Г. Дошкольник в мире диалога: воспитание толерантности // Дошкольное воспитание. – 1999. – № 5. – С. 70-73.
Пряникова В.Г., Равкин З.И. История педагогики: Учебное пособие. – М., 1995.