ІНТЕГРАТИВНІ ЗОНИ ЯК ОРІЄНТИР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ У ГУМАНІТАРНОМУ КЛАСІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187757Анотація
У статті розглянуто один із аспектів формування операційно-діяльнісного компоненту готовності майбутніх учителів математики до роботи у класах гуманітарного профілю – розвиток навичок здійснювати інтеграцію. Конкретизувати навички здійснення інтеграції автор пропонує, визначивши інтегративні зони. Одним із шляхів вироблення необхідних навичок пропонується використання у навчальному процесі комплексних міжпредметних завдань.
One of the way forming readiness for work in humanitarian classes – development integrational skills. Author proposes use complex tasks for this purpose in higher school.
Посилання
Аршанский Е.Я. Система подготовки будущего учителя химии к работе в классах гуманитарного профиля: дис… канд. пед. наук: 13.00.02. – М., 2001. – 200 с.
Болховитинов В.Н., Твое свободное время / Болховитинов В.Н., Котловой Б.И., Лаговский И.К. – М.: «Дет. лит.», 1975. – 464 с.
Довгопол И.И. Современные образовательные и педагогические технологии / И. Довгопол, Т. Ивкова. – С.: МСП «Ната», 2007. – 336 с.
Кремінь В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти / Василь Григорович Кремінь – К.: Грамота, 2005. – 448 с.
Слєпкань З.І. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики / Зінаїда Іванівна Слєпкань. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – 240 с.
Сухаревская Е.Ю. Интегрированное обучение в начальной школе / Елена Юрьевна Сухаревская. – Ростов н/Д : Фенікс, 2003. – 384 с.