ІНТЕГРАТИВНІ ЗОНИ ЯК ОРІЄНТИР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ У ГУМАНІТАРНОМУ КЛАСІ

Автор(и)

  • О. Панішева Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187757

Анотація

У статті розглянуто один із аспектів формування операційно-діяльнісного компоненту готовності майбутніх учителів математики до роботи у класах гуманітарного профілю – розвиток навичок здійснювати інтеграцію. Конкретизувати навички здійснення інтеграції автор пропонує, визначивши інтегративні зони. Одним із шляхів вироблення необхідних навичок пропонується використання у навчальному процесі комплексних міжпредметних завдань.

One of the way forming readiness for work in humanitarian classes – development integrational skills. Author proposes use complex tasks for this purpose in higher school.

Біографія автора

О. Панішева, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Аспірант

Посилання

Аршанский Е.Я. Система подготовки будущего учителя химии к работе в классах гуманитарного профиля: дис… канд. пед. наук: 13.00.02. – М., 2001. – 200 с.

Болховитинов В.Н., Твое свободное время / Болховитинов В.Н., Котловой Б.И., Лаговский И.К. – М.: «Дет. лит.», 1975. – 464 с.

Довгопол И.И. Современные образовательные и педагогические технологии / И. Довгопол, Т. Ивкова. – С.: МСП «Ната», 2007. – 336 с.

Кремінь В.Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти / Василь Григорович Кремінь – К.: Грамота, 2005. – 448 с.

Слєпкань З.І. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики / Зінаїда Іванівна Слєпкань. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006. – 240 с.

Сухаревская Е.Ю. Интегрированное обучение в начальной школе / Елена Юрьевна Сухаревская. – Ростов н/Д : Фенікс, 2003. – 384 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Панішева, О. (2019). ІНТЕГРАТИВНІ ЗОНИ ЯК ОРІЄНТИР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ У ГУМАНІТАРНОМУ КЛАСІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187757

Номер

Розділ

Статті