СУЧАСНІ ЗАРУБІЖНІ ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ ВИХОВАННЯ: ВИЗНАЧЕННЯ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187761Анотація
У статті висвітлено визначення поняття «концепція» та охарактеризовано основні педагогічні концепції з філософської точки зору.
We have determined the definition of the term «conception» and characterized the main pedagogical conceptions from the point of view of philosophy in the article.
Посилання
Гончаренко Семен. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Дьюи Дж. Школа и ребенок. – М.; Пг., 1923.
Кузьмінський А.І., Омеляненко В.П. Педагогіка: Підручник. – К.: Знання- Прес, 2003.
Общие основы педагогики / Под ред. Ф.Ф. Королева, В.Е. Гмурмана. – М., 1967.
Оржеховська В.М. Словник з основних термінів і понять з превентивного виховання. – Т.: Тернограф, 2007.
Педагогика. Большая современная энциклопедия. – Минск, 2005.
Подласый И.П. Педагогика: Новый курс: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений: В 2 кн. – М.: Гуманит. изд. Центр ВЛАДОС, 2001. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения.
Полонский В.М. Словарь по образованию и педагогике. – М.: Высш. шк., 2004.
Dictionary of education (Ed. C.V. Good. – 2., imp. – N.Y.; Ind.: McGraw-Hill book company, 1945. – 39, 495 p. – (McGraw-Hill ser. in education).
Longman dictionary of contemporary English / [director, Della Summers]. – New ed. p. cm.