УДОСКОНАЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187773Анотація
Стаття присвячена проблемі розвитку професійної компетентності вчителя іноземної мови у системі перепідготовки
The article deals with the methodological problems of organizing educational process in the system of in – service education.
Посилання
Авєтова І.С. Психолого-педагогічні принципи активізації процесу навчання іноземної мови // Соціалізація особистості: 3б. – К., 2002.
Даниленко Л.І., Берчук О.М. Модернізація змісту та структури навчального плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників в інституті післядипломної освіти // Післядипломна освіта в Україні. – № 2. – 2002.
Коваленко О. Модернізація системи іншомовної освіти в Україні // Іноземні мови в навчальних закладах. – № 1. – 2003.
Наумець О.М. Рівневий підхід до курсового підвищення кваліфікації вчителів. – К., 1998.
Олійник В.В. Післядипломна педагогічна освіта в Україні в контексті світового розвитку // Післядипломна освіта в Україні. – № 2. – 2002.
Орлова І.О. Інноваційні підходи до викладання іноземної мови // Нові технології навчання: 3б. – К., 2001.
Ходорчук А.Я. Актуальні проблеми перекваліфікації педагогічних кадрів // Післядипломна освіта керівних і педагогічних кадрів: Мат. н.к. – К., 1996.