УДОСКОНАЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Г. Фуклєва Луганський національний університет імені Т. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187773

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку професійної компетентності вчителя іноземної мови у системі перепідготовки

The article deals with the methodological problems of organizing educational process in the system of in – service education.

Біографія автора

Г. Фуклєва, Луганський національний університет імені Т. Шевченка

Викладач кафедри практики мовлення

Посилання

Авєтова І.С. Психолого-педагогічні принципи активізації процесу навчання іноземної мови // Соціалізація особистості: 3б. – К., 2002.

Даниленко Л.І., Берчук О.М. Модернізація змісту та структури навчального плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників в інституті післядипломної освіти // Післядипломна освіта в Україні. – № 2. – 2002.

Коваленко О. Модернізація системи іншомовної освіти в Україні // Іноземні мови в навчальних закладах. – № 1. – 2003.

Наумець О.М. Рівневий підхід до курсового підвищення кваліфікації вчителів. – К., 1998.

Олійник В.В. Післядипломна педагогічна освіта в Україні в контексті світового розвитку // Післядипломна освіта в Україні. – № 2. – 2002.

Орлова І.О. Інноваційні підходи до викладання іноземної мови // Нові технології навчання: 3б. – К., 2001.

Ходорчук А.Я. Актуальні проблеми перекваліфікації педагогічних кадрів // Післядипломна освіта керівних і педагогічних кадрів: Мат. н.к. – К., 1996.

##submission.downloads##

Як цитувати

Фуклєва, Г. (2019). УДОСКОНАЛЕННЯ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2008.187773

Номер

Розділ

Статті