ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ «ШКІЛЬНИЙ КУРС ХІМІЇ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ВИКЛАДАННЯ»

Автор(и)

  • Олег Блажко Вінницький державний Педагогічний університет імені М.М. Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187848

Ключові слова:

Тестовий контроль, шкільний курс хімії та методика його викладання, вища школа, test control, school course of chemistry and method of it teaching, higher school, тестовый контроль, школьный курс химии и методика его преподавания, высшая школа.

Анотація

У статті йдеться про тестовий контроль знань та умінь студентів з дисципліни «Шкільний курс хімії та методика його викладання». Проаналізовано останні дослідження та публікації стосовно тестової перевірки знань та умінь студентів педагогічних університетів з методичних дисциплін. Наведено приклади тестових завдань відкритої та закритої форми, ситуаційних тестів, які використовуються для перевірки методичних знань та умінь майбутніх учителів хімії.

В статье идет речь о тестовом контроле знаний и умений студентов по дисциплине «Школьный курс химии и методика его преподавания». Проанализированы последние исследования и публикации относительно тестовой проверки знаний и умений студентов педагогических университетов по методическим дисциплинам. Приведены примеры тестовых заданий открытой и закрытой формы, ситуационных тестов, которые используются для проверки методических знаний и умений будущих учителей химии.

In the article language speech goes about test control of knowledges and abilities of students from discipline the «School course of chemistry and method of it teaching». The last researches and publications in relation to test verification of knowledges and abilities of students of pedagogical universities from methodical disciplines are analysed. The examples of test tasks of the opened and closed form, situatioonal tests which are used for verification of methodical knowledges and abilities of future teachers of chemistry are resulted.

Біографія автора

Олег Блажко, Вінницький державний Педагогічний університет імені М.М. Коцюбинського

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри хімії

Посилання

Звонников В.И. Современные средства оценивания результатов обучения / В.И. Звонников, М.Б. Челышкова. – М. : Издательский центр «Академия», 2007. – 224 с.

Іщенко А.Л. Методичні принципи відбору тестових завдань з курсу загальної методики викладання математики та їх використання у навчальному процесі : автореф. дис. … кандидата пед. наук / А.Л. Іщенко – К., 2005. – 20 с.

Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования / А.Н. Майоров. – М. : «Интеллект – центр», 2001. – 296 с.

Решнова С.Ф. Задачі з методики викладання шкільного курсу хімії / С.Ф. Решнова, Л.В. Вишневська, І.П. Банківський. – Херсон : Видавництво ХДУ, 2004. – 97 с.

Самойленко П.В. Форми та засоби розвитку педагогічної компетентності у майбутніх учителів хімії / П.В. Самойленко, О.В. Білоус // Наукові записки Вінницького державного педуніверситету. Серія : Педагогіка і психологія. – Вінниця : ВДПУ. – 2008. – № 24. – С. 309–313.

Технологія розробки тестів для педагогічних працівників: методичні рекомендації [Електронний ресурс] / В. Наумова. – Режим доступу : http://proftekhosvita.org.ua

##submission.downloads##

Як цитувати

Блажко, О. (2019). ТЕСТОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ «ШКІЛЬНИЙ КУРС ХІМІЇ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ВИКЛАДАННЯ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187848

Номер

Розділ

Статті