ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧА РОБОТА ЯК ОДИН ІЗ КОМПОНЕНТІВ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Валентина Височин Київський Національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187851

Ключові слова:

Туристсько-краєзнавча робота, патріотизм, майбутній учитель, tourist and local lore works, patriotism, future teacher, туристско-краеведческая работа, патриотизм, будущий учитель.

Анотація

У статті розкривається специфіка використання туристсько-краєзнавчої роботи у системі вищої освіти як самостійного компоненту загальнокультурної та професійно-педагогічної підготовки студентів вищих навчальних закладів. Особливий акцент зроблено на ролі туристсько-краєзнавчої роботи в системі підготовки майбутніх учителів і як результат цієї роботи – виховання національно свідомих і освічених громадян України.

В статье раскрывается специфика использования туристско-краеведческой работы в системе высшего образования как самостоятельного компоненту общекультурной и профессионально-педагогической подготовки студентов высших учебных заведений. Особенный акцент сделан на роли туристско-краеведческой работы в системе подготовки будущих учителей и как результат этой работы – воспитания национально сознательных и образованных граждан Украины.

In the article is showed the specificity of using the tourist and local lore works in the system of higher education as an independent component of common cultural and pedagogical training of students in the higher educational institutions. Especial emphasis was made on the role of the tourist and local lore works in the system of training of the future teachers and as a result of this work is the education of national-conscious and educated citizens of Ukraine.

Біографія автора

Валентина Височин, Київський Національний університет культури і мистецтв

Викладач Черкаського факультету менеджменту і бізнесу

Посилання

Державна національна програма: Освіта. Україна ХХІ століття. – К. : Райдуга, 1994. – 49 с.

Кузмінський А.І., Омельяненко В.Л. Педагогіка : підручник. – [3–тє вид., випр.] – К. : Знання-Прес, 2008. – 447 с.

Курлянд З.Н., Хмелюк Р.І., Семенова А.В. та ін. Педагогіка вищої школи : навчальний посібник / за ред. Курлянд З.Н. – [3-тє вид., перероб. і доп.] – К. : Знання, 2007. – 495 с.

Петранівський, В.Л. Туристичне краєзнавство : навч. посіб. / В.Л. Петранівський, Й. Рутинський. – Київ : «Знання», 2006. – 575 с.

Руссо Ж.-Ж. Эмиль, или о Воспитании // Коменский Я.А., Локк Дж., Руссо Ж.-Ж., Песталоцци И.Г. Педагогическое наследие. – М. : Педагогика, 1988. – С. 280.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори : в 5 т. – К. : Рад. шк., – Т. 1. – 1976.

Сухомлинський В.О. Вибрані твори : в 5 т. – К. : Рад. шк. – Т. 4. – 1976. – 640 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Височин, В. (2019). ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧА РОБОТА ЯК ОДИН ІЗ КОМПОНЕНТІВ ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187851

Номер

Розділ

Статті