КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВИХ ПРАКТИК З ГЕОГРАФІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187855Ключові слова:
Компетентнісний підхід, навчально-польова практика, професійна компетентність, competence approach, educational – field practical worker, profession competence, компетентностный подход, учебно-полевая практика, профессиональная компетентность.Анотація
У статті розкриваються особливості застосування компетентнісного підходу до проведення навчально-польових практик з географії. Подається трактовка деяких вихідних понять проблеми. Доведено ефективність компетентнісного підходу в освіті майбутніх учителів як головного чинника формування їхнього професіоналізму.
В статье раскрываются особенности применения компетентносного подхода к проведению учебно-полевых практик по географии. Подается трактовка некоторых исходных понятий проблемы. Доказана эффективность компетентностного подхода в обучения будущих учителей как главного фактора формирования их профессионализма.
In the article the features of application of the competence going open up near a leadthrough the educational-field practical worker from geography. Interpretation of some initial concepts of problem is given. There is efficiency of competence approach in education of teachers as a main factor of forming of professionalism.
Посилання
Пометун О. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти / О. Пометун // Рідна школа. – 2006. – № 9 – С. 65–68.
Ігнатенко Н. Компетентнісно орієнтований підхід у системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / Н. Ігнатенко // Рідна школа. – 2007. – № 6 – С. 46–48.
Тімець О.В. Професійна компетентність вчителя географії : навч. посібник для студентів географічної спеціальності педагогічних ВНЗ / О.В. Тімець – Умань КСП «Сочінський», – 2008. – 264 с.
Левківський М.В. Відповідальність у структурі компетентності майбутнього вчителя / М.В. Левківський // Вісник Житомирського державного педагогічного університету. – 2003. – № 3. – С. 9–12.
Браже Т.Г. Основные принципы совершенствования профессиональной квалификацииучителей в ИУУ / Т.Г. Браже. – М., 1982. – С. 18.