ДИДАКТИЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ПРАВИЛАМ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Інна Гуріненко Академія пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля МНС України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187857

Ключові слова:

Навчання правилам пожежної безпеки, гра, екскурсія, наочність, спостереження, медіа-засоби навчання, the fire safety rules teachings, game, excursion, visualization, observation, the media-techniques of education, обучение правил пожарной безопасности, игра, экскурсия, наглядность, наблюдение.

Анотація

У статті проаналізовані дидактичні умови навчання правилам пожежної безпеки молодших школярів. Автор розглядає екскурсію, інтеракцію, ігрову діяльність як важливі форми навчання, наголошує на обов’язковості інформативності навчання, наочності та важливості міжпредметних зв’язків. Значна увага зосереджена на дидактичних умовах використання медіа-засобів навчання під час вивчення правил пожежної безпеки молодших школярів.

В статье проанализированы дидактические условия процесса обучения правилам пожарной безопасности младших школьников. Автор рассматривает экскурсию, интеракцию, игру как важные формы обучения, подчеркивает обязательность информативности обучения, наглядности и важность межпредметных связей. Внимание акцентировано на дидактических условиях использования медиа-средств обучения при изучении правил пожарной безопасности младшими школьниками.

Didactic conditions of fire safety rules teaching at primary school are analyzed in the article. The author considers excursion, interaction, games to be the important forms of education; emphasizes the necessity of teaching informativity, visualization and importance of interdisciplinary relations. Great attention is paid to didactic conditions of use of media-techniques of education while learning fire safety rules at primary school.

Біографія автора

Інна Гуріненко, Академія пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля МНС України

Старший науковий співробітник сектору міжнародного співробітництва

Посилання

Бібік Н.М. Формування пізнавальних інтересів молодших школярів / Н.М. Бібік. –– К., 1998. – 199 с. – (Інститут педагогіки АПН України).

Бережна Л.І. Ігри як засіб фізичного виховання школярів : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Л.І. Бережна. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2005. – 104 с. – (Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка).

Хедли, Кентрил. Внушение страха / Хедли Кентрил. – Реклама: внушение и манипуляция. Медиа-ориентированный подход : учебное пособие для факультетов психологии, социологии, экономики и журналистики / [ред. сост. Д.Я. Райгородский]. – Самара : Издательский дом «БАХРАХ-М», 2007. – С. 296–314.

Сучасний словник іншомовних слів / [уклад. Л.І. Нечволод]. – Харків : ТОРСІНГ ПЛЮС, 2008. – 768 с.

Повзик Я.С. Пожарная тактика: учеб. [для пожарно-техн. училищ] / Я.С. Повзик, П.П. Клюс, А.М. Матвейкин. – М. : Стройиздат, 1990. – 335 с.

Сухомлинський В.О. Сто порад учителеві / В.О. Сухомлинський. – К. : Рад. шк. – 1988. – 310 с. – (Першотвір).

Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології // Вибрані педагогічні твори : у 2-х т. / [відпов. ред. О.І. Пискунов, ред. Г.С. Костюк, Д.О. Лордкшанідзе, М.Ф. Шабаєва] – К. : Рад. шк., 1983. – Т. 1. – С. 192–471.

Правила пожежної безпеки в Україні. Наказ МНС України № 126 від 19.10.2004 р. «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні». – Черкаси : ЦНТЕІ. – 2005. – 168 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гуріненко, І. (2019). ДИДАКТИЧНІ УМОВИ НАВЧАННЯ ПРАВИЛАМ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187857

Номер

Розділ

Статті