ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТИМУЛЮВАННЯ САМОВИЗНАЧЕННЯ, САМОРОЗВИТКУ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МНС УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Анатолій Капля Академія пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля МНС України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187860

Ключові слова:

Самовизначення, саморозвиток, самореалізація, self-determination, self-self, self-realization, самоопредиление, саморазвитие, самореализация.

Анотація

У статті проаналізовані педагогічні умови стимулювання самовизначення, саморозвитку і самореалізації курсантів вищих навчальних закладів МНС України у ході їхньої соціалізації.

В статье проанализированы педагогические условия стимулирования самоопределения, саморазвития и самореализации курсантов высших учебных заведений МЧС Украины в процессе их социализации.

In work principles of pedagogical conditions to stimulate self-self and selfactualization of students of higher educational establishments of Ministry of emergencies Ukraine are analyzed in the process of their socialization.

Біографія автора

Анатолій Капля, Академія пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля МНС України

Кандидат педагогічних наук,доцент кафедри економіки та управління

Посилання

Майерс Д. Социальная психология / Д. Майерс – СПб. : Питер, 1997. – 682 с.

Гершунский Б.С. Философия образования / Б.С. Гершунский – М. : Флинта, 1998. – 428 с.

Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: Європейські обриси / Н.М. Лавриченко – К. : Віра ІНСАЙТ, 2000. – 444 с.

Erikson E. Life cycle complected. – N.-Y.; London: W.W. Norton and Co., 1982.

Голованова Н.Ф. Социализация и воспитание ребенка : учебное пособие для студентов высших учебных заведений / Н.Ф. Голованова – Санкт-Петербург. : Речь, 2004. – 272 с.

Сафин В.Ф., Ников Г.П. Психологический аспект самоопределения / Г.П. Ников, В.Ф. Сафин // Психологический журнал. – 1984. – № 4. – С. 65–71.

Кон И.С. В поисках себя: личность и самопознание / И.С. Кон – М. : Политиздат, 1985. – 244 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Капля, А. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТИМУЛЮВАННЯ САМОВИЗНАЧЕННЯ, САМОРОЗВИТКУ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МНС УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187860

Номер

Розділ

Статті