ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТИМУЛЮВАННЯ САМОВИЗНАЧЕННЯ, САМОРОЗВИТКУ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МНС УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187860Ключові слова:
Самовизначення, саморозвиток, самореалізація, self-determination, self-self, self-realization, самоопредиление, саморазвитие, самореализация.Анотація
У статті проаналізовані педагогічні умови стимулювання самовизначення, саморозвитку і самореалізації курсантів вищих навчальних закладів МНС України у ході їхньої соціалізації.
В статье проанализированы педагогические условия стимулирования самоопределения, саморазвития и самореализации курсантов высших учебных заведений МЧС Украины в процессе их социализации.
In work principles of pedagogical conditions to stimulate self-self and selfactualization of students of higher educational establishments of Ministry of emergencies Ukraine are analyzed in the process of their socialization.
Посилання
Майерс Д. Социальная психология / Д. Майерс – СПб. : Питер, 1997. – 682 с.
Гершунский Б.С. Философия образования / Б.С. Гершунский – М. : Флинта, 1998. – 428 с.
Лавриченко Н.М. Педагогіка соціалізації: Європейські обриси / Н.М. Лавриченко – К. : Віра ІНСАЙТ, 2000. – 444 с.
Erikson E. Life cycle complected. – N.-Y.; London: W.W. Norton and Co., 1982.
Голованова Н.Ф. Социализация и воспитание ребенка : учебное пособие для студентов высших учебных заведений / Н.Ф. Голованова – Санкт-Петербург. : Речь, 2004. – 272 с.
Сафин В.Ф., Ников Г.П. Психологический аспект самоопределения / Г.П. Ников, В.Ф. Сафин // Психологический журнал. – 1984. – № 4. – С. 65–71.
Кон И.С. В поисках себя: личность и самопознание / И.С. Кон – М. : Политиздат, 1985. – 244 с.