ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ ПЕДАГОГА МОЛОДШОГО ХОРУ

Автор(и)

  • Ірина Кочкіна Одеська державна музична академія ім. А.В. Неждaнової, Україна
  • Наталія Пиж’янова Одеська державна музична академія ім. А.В. Неждaнової, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187875

Ключові слова:

Мова, мовленнєвий етикет, навчальний процес, language, language etiquette training process, речь, речевой этикет, процесс обучения.

Анотація

Розглянуто актуальні питання формування мовленнєвої культури педагога. Розкрито сутність і функції професійно-педагогічного комунікативного етикету. Проаналізовано вербальні помилки педагога-диригента молодшого хору. Вказується на необхідності удосконалення професійних мовленнєвих умінь та артикуляції. Запропоновано комплекс вправ, які допоможуть контролювати вимову та виправляти мовні недоліки.

Рассматриваются актуальные вопросы формирования культуры речи педагога. Раскрыта сущность и функции этикета педагогических коммуникаций. Проанализированы вербальные ошибки педагога-дирижера младшего хора. Указывается на необходимость совершенствования уровня речевого сопровождения и артикуляции. Предложен комплекс упражнений, которые помогут контролировать произношение и исправлять ошибки речи.

Consider issues of creating a culture of language teacher. Discloses the nature and functions of professional pedagogical communicative etiquette. Language errors are analyzed teacherconductor of the junior choir. Specifies the need for improvement of professional language skills and articulation. A set of exercises to help control the correct pronunciation and language deficiencies.

Біографії авторів

Ірина Кочкіна, Одеська державна музична академія ім. А.В. Неждaнової

Доцент кафедри хорового диригування

Наталія Пиж’янова, Одеська державна музична академія ім. А.В. Неждaнової

Артистка Уманського міського камерного хору

Посилання

Вашуленко М.С. Формування мовної особистості молодшого школяра в умовах переходу до 4-річного початкового навчання / М.С. Вашуленко // Початкова школа. – 2001. – № 1. – С. 11–15.

Волкова Н.П. Професійно-педагогічна комунікація : [навчальний посібник] / Н.П. Волкова – К. : Академвидав, 2006. – С. 18–21. – ISBN: 966-580-216-X

Сухомлинський В.О. Вибрані твори : у 5 т. / В.О. Сухомлинський. – К. : Радянська школа, 1976. – Т. 5: Статті. – 1977. – С. 160, 241.

Петрова Е. Жесты в педагогическом процессе : [Електронний ресурс] / Е. Петрова. – Режим доступу : http://osvita.ua/teacher/personality/343/?list=0

Невербальні засоби комунікації : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://surdopedagogika.com/neverbal2.htm

##submission.downloads##

Як цитувати

Кочкіна, І., & Пиж’янова, Н. (2019). ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОГО ЕТИКЕТУ ПЕДАГОГА МОЛОДШОГО ХОРУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187875

Номер

Розділ

Статті