ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ

Автор(и)

  • Веронія Мартинюк Буковинської державної фінансової академіії, м. Чернівці, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187897

Ключові слова:

Інтерактивна комунікація, проектна діяльність студентів, робота в групі, interactive communication, students’ project activity, group work, интерактивная коммуникация, проектная деятельность студентов, работа в группах.

Анотація

Розглядається інтерактивна діяльність у процесі творення студентського проекту. Аналізуються особливості: суб’єкт-суб’єктної взаємодії; стимулювання групової роботи; організації активної мовленнєвої діяльності під час проектування.

Рассматривается интерактивная деятельность в процессе выполнения студенческих проектов. Анализируются особенности: субъект-субъектного взаимодействия, стимулирования групповой работы; организации активной речевой деятельности в процессе проектирования.

Students’ interaction in the process of project activity is being investigated, Subject-subject interaction, group-work stimulation, speech activity management in the process of project performance are being analyzed.

Біографія автора

Веронія Мартинюк, Буковинської державної фінансової академіії, м. Чернівці

К.п.н., ст. викладач

Посилання

Казаринова Н.В. Теория межличностного общения как междисциплинарное знание / Куницына В.Н., Казаринова Н.В., Погольша В.М. Межличностное общение : учебн. для вузов. – СПб. : Питер, 2001. – С. 12–29.

Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / Пометун О., Пироженко Л. – К. : Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.

Обозов Н.Н. Модель регуляции совместной деятельности / Н. Обозов // Социальная психология. – Л. : 1979. – С. 125–139.

Чорна А.М. Інтерактивні форми навчання як фактор підвищення ефективності навчання студентів / Чорна А.М., Чорна Н.М. // П’ята Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Сучасна наука в мережі інтернет»

Pежим доступу: – http://intkonf.org/chorna-am-chorna-am-interaktivni-forminavchannya-yak-faktor-pidvischennya-efektivnosti-navchannya-studentiv/. – Заголовок з екрану.

Биков В.Ю. Наукове забезпечення дистанційної професійної освіти / В. Биков // Україно-польський журнал. – Київ-Ченстохова: Видавництво: ЗАТ «ВІПОЛ», 2000. – Видання ІІ. – С. 93–116.

Меграбян А. Психодиагностика невербального поведения : монография / А.А. Меграбян. – СПб. : Речь : Просвещение, 2003. – 304 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мартинюк, В. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187897

Номер

Розділ

Статті