ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДИДАКТИЧНИХ КАТЕГОРІЙ: «СИСТЕМА», «ВИД», «ТИП», «МОДЕЛЬ», «ТЕХНОЛОГІЯ»

Автор(и)

  • Інна Осадченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187908

Ключові слова:

Дидактична категорія, дидактична система, вид навчання, тип навчання, модель навчання, технологія навчання, a didactic category, didactic system, the training face, the training type, model, technology, дидактическая категория, дидактическая система, вид обучения, тип обучения, модель обучения.

Анотація

У статті на основі опрацювання наукових джерел здійснено термінологічний аналіз дидактичних категорій, таких як «дидактична система», «вид навчання», «тип навчання», «модель навчання», «технологія навчання». Визначено ієрархічність означених дидактичних категорій на основі системного підходу до процесу навчання.

В статье на основе обработки научных источников произведен терминологический анализ дидактических категорий, таких как «дидактическая система», «вид обучения», «тип обучения», «модель обучения», «технология обучения». Определена иерархичность названых дидактических категорий на основе системного подхода к процессу обучения.

On the basis of scientific sources processing the terminological analysis of didactic categories, such as «didactic system», «didactic face», «didactic type», «model», «technology» is made in article. The hierarchy of abovementioned didactic categories is defined on the basis of the system approach to training process.

Біографія автора

Інна Осадченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

К. пед. н., доцент кафедри виховних технологій та педагогічної творчості, докторант

Посилання

Алексюк А.М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія : підручник / А.М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.

Бондар В. Дидактика / В. Бондар. – К., Либідь, 2005. – 264 с.

Бордовская Н.В., Реан А.А. Педагогика : учебное пособие / Н.В. Бордовская, А.А. Реан. – СПб. : Питер, 2006. – 304 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод., допов. та СD) / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. – Ірпінь: ВТФ «Перун», 2007. – 1736 с.

Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный поход : метод. пособие / Андрей Александрович Вербицкий. – М. : Высш. шк., 1991. – 207 с.

Загвязинский В.И. О путях разработки теории активного обучения в высшей школе // Методика и методы исследования проблем педагогики высшей школы : сб. статей / Загвязинский В.И., Гарунов МГ.., Пидкасистый П.И., Кузьмина Н.В., Бобер Л.П. и др. // Под. ред. Загвязинского В.И. – Тюмень 1980. – С. 5–16.

Кузьмінський А..,І Омеляненко В..Л Педагогіка : підручник. / А.І. Кузьмінський, В.Л. Омеляненко – К.: Знання, 2007. – 447 с.

Крившенко Л.П., Вайндорф-Сысоева М.Е. Современные технологи обучения // Педагогика : учеб. / Л.П. Крившенко [и др.]; под ред. Л.П. Крившенко. – М. : ТК Велби, Изд-во Проспект, 2006. – С. 317–341.

Мазниченко М.А. Мифы современного образования / М.А. Мазниченко // Педагогика. – 2007. – № 2. – С. 37–44.

Павловський Криштоф. Трансформації вищої освіти в ХХІ столітті: польський огляд / К.Павловський – К. : Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2005. – 230 с.

Педагогічний словник / За ред. дійсн. члена АПН України Ярмаченка М.Д. – К. : Педагогічна думка, 2004. – 698 с.

Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. За ред. О.І. Пометун. – К.: Вид-во А.С.К., 2004. – 192 с.

Ягупов В.В. Педагогіка : навчальний посібник / В.В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 560 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Осадченко, І. (2019). ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДИДАКТИЧНИХ КАТЕГОРІЙ: «СИСТЕМА», «ВИД», «ТИП», «МОДЕЛЬ», «ТЕХНОЛОГІЯ». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1). https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187908

Номер

Розділ

Статті