СУЧАСНІ ПОГЛЯДИ НА ПРОБЛЕМУ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2010.187915Ключові слова:
Креативність, професійна підготовка, майбутній учитель природничого профілю, creativity, professional preparation, future teacher of natural type, креативность, профессиональная подготовка, будущий учитель естественного профиля.Анотація
У статті проаналізовано погляди сучасних дослідників на проблему розвитку креативності майбутніх учителів. Виявлено основні шляхи розвитку креативності майбутніх учителів різних профілів навчання.
В статье проанализированы взгляды современных исследователей на проблему развития креативности будущих учителей. Выявлены основные пути развития креативности будущих учителей разных профилей обучения.
In article sights of modern researchers on a problem of development of creativity of the future teachers are analyzed. The basic ways of development of creativity of the future teachers of different profiles of training are revealed.
Посилання
Гриненко І.В. Педагогічні умови розвитку креативності майбутніх учителів гуманітарного профілю у процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / І.В. Гриненко. – Т., 2008. – 20 с.
Дунаєва О.М. Формування педагогічної креативності майбутніх учителів в процесі професійної підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед наук : спец. 13.00.04. «Теорія та методика професійної освіти» / О.М. Дунаєва. – Вінниця, 2008. – 20 с.
Заячук Т.В. Формирование творческих способностей студентов педагогического вуза с использованием средств дисциплин «Хореография» и «Подвижные игры» : автореф. дис. на соискание научн. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.04. – «Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки, оздоровительной и адаптивной физической культуры» / Т.В. Заячук. – СПб., 2007. – 22 с.
Кичук Н.В. Обогащение творческого потенциала будущих учителей в процессе учебно-исследовательской деятельности : метод. рекомендации для студ. пед. вузов / Н.В. Кичук. – Измаил, 1991. – 25 с.
Коротяев Б.И. Творческие начала в подготовке будущего учителя / Борис Иванович Коротяев // Учение – процесс творческий : кн. для учителя / Б. Коротяев. – [2-е изд.]. – М. : Просвещение, 1989. – С. 141–158.
Куцевол О.М. Теоретико-методичні основи розвитку креативності майбутніх учителів літератури : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання української літератури» / О.М. Куцевол. – К., 2007. – 46 с.
Мартинович Н.С. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя засобами мистецтва : метод. пос. / Ніна Семенівна Мартинович. – [вид 2-ге]. – Луганськ : вид-во ЛНПУ, 2002. – 48 с.
Фрицюк В.А. Формування креативності майбутніх учителів музики: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Валентина Анатоліївна Фрицюк. – Вінниця, 2004. – 20 с.
Шахіна І.Ю. Формування креативності у майбутніх учителів математики засобами мультимедіа : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / І.Ю. Шахіна. – Вінниця, 2007. – 20 с.
Яковенко И.М. Педагогическое сопровождение развития творческого потенциала будущего педагога в условиях вуза : автореф. дис. на соискание учен. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / И.М. Яковенко. – Петропавловск – Камчатский, 2006. – 23 с.
Guilford J.P. The nature of human intelligence / J.P. Guilford. – N.Y. : Mr Graw – Hill, 1967. – 538 p.