ТЕХНІЧНЕ ЗНАННЯ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188000Ключові слова:
Технічний, вчителі технологій, технічні завдання, technical, technical teachers, technical knowledge, технический, учителя технологий, технические задания.Анотація
У статті обґрунтовано необхідність вивчення технічного знання для подальшого вивчення розвитку технічного мислення майбутніх вчителів технологій. Вказано, що попереду успішного розвитку технічного мислення повинне йти розв’язування певної системи технічних завдань, яка повинна задовольняти певні принципи.
В статье обосновано необходимость изучения технического знания для последующего изучения развития технического мышления будущих учителей технологий. Указано, что впереди успешного развития технического мышления должно идти развязывание определенной системы технических задач, которая должна удовлетворять определенные принципы.
This article is confirmed to the need of studying technical knowledge for further studying the problem of development the technical thinking for future teachers who work with this problematics. It is apparent that successful development of technical thinking should be previous in its progressing towards sowing certain technical system of exercises, which should satisfy the appropriate principles.
Посилання
Діагностика розвитку старших школярів. Практична психологія для освітян // Позакласний час. – 2000. – № 19. – С. 56–62.
Сидоренко В.К. Актуальні пріоритети професійної підготовки вчителя трудового навчання / В.К. Сидоренко // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія : педагогіка. – 2004. – № 3. – С. 30–36.
Сидоренко В.К. Технічні здібності як передумова реалізації індивідуальних можливостей школяра на уроках трудового навчання / В.К. Сидоренко, І.А. Білосевич // Молодь і ринок. – 2004. – № 3. – С. 9–13.
Сидоренко В.К. Образне мислення в структурі розумової діяльності особистості // В.К. Сидоренко, Н.П. Щетина // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія : педагогіка. – 2002. – № 8. – С. 125–130.
Толлингерова Д. Психология проектирования умственного развития детей / Толлингерова Д., Голоушова Д., Канторкова Г. – Москва – Прага : Роспедагенство, 1994. – 52 с.
Чешев В.В. Специфика технического знания / В.В. Чешев // Вопросы философии. – 1979. – № 4. – С. 11–18.