ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Роман Гуревич Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188027

Ключові слова:

Кваліфікований робітник, інтеграція, модель, професійно-технічний навчальний заклад, навчальний матеріал, qualified worker, integration, model, vocational school, educational material.

Анотація

У статті розглядаються поняття «інформаційна культура особистості», шляхи формування інформаційної культури вчителя трудового навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності вчителя трудового навчання, а також зроблено висновок, що інформаційна культура допомагає оточенню вчителя сучасними знаннями, засобами їх передачі, стимулює розвиток пізнавального інтересу, мотивує пізнавальний інтерес і потребу в самореалізації.

В статье рассмотрено понятие «информационная культура личности», пути формирования информационной культуры учителя трудового обучения, использование информационно-коммуникационных технологий в профессиональной деятельности учителя трудового обучения, а также сделан вывод, что информационная культура способствует вооружению учителя современными знаниями, средствами их передачи, стимулирует развитие познавательного интереса, мотивирует познавательный интерес и потребность в самореализации.

Training of culinary sphere qualified workers on the basis of educational process organization by means of interactive methods and modeling of its constituent parts have been considered in the article. Besides there are the examples of educational process in vocational schools, general model of knowledge integration and the aspects of modeling of knowledge integration into educational material contents.

Біографія автора

Роман Гуревич, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Професор, академік АН вищої освіти України, директор Інституту математики, фізики і технологічної освіти

Посилання

Биков В.Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В.Ю. Биков. − К. : Атіка, 2009. – 684 с.

Гуревич Р.С. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі і наукових дослідженнях / Р.С. Гуревич, М.Ю. Кадемія – К. : Освіта України, 2006. − 386 с.

Ершов А.П. Информатизация: от компьютерной грамотности учащихся к информационной культуре общества / А.П. Ершов // Коммунист. − 1988. − № 2. −С. 42–54.

Информатика и культура : сб. научн. трудов ; отв. ред. И.С. Ладенко. − Новосибирск : Наука, 1990. − 232 с.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Мойсеева, А.Е. Петров]; под. ред. Е.С. Полат. − М. : изд. Центр «Академия», 2005. – 272 с.

Прокопенко І.Ф. Інформатизація вищих педагогічних навчальних закладів – як мрії перетворити на дійсність / І.Ф. Прокопенко, В.Ю. Биков, В.А. Раков // Комп’ютер у школі та сім’ї. − 2003. − № 2(26). – С. 3–6.

Тофлер Елвін. Третя хвиля / Тофлер Елвін. – К. : Видавн. дім «Всесвіт», 2000. − 480 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Гуревич, Р. (2019). ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188027

Номер

Розділ

Статті