РОЛЬ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ СІЛЬСЬКИХ ШКІЛ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188029Ключові слова:
Сільськогосподарська дослідницька діяльність, лабораторна робота, гурткова робота, організація досліджень, фермерські товариства, agricultural research activity, laboratory work, work of group, organization of researches, farmer societies.Анотація
У статті висвітлено можливості застосування дослідницької діяльності для розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості. Визначені ефективні форми та педагогічні підходи організації дослідництва в умовах сучасної сільської школи.
В статье отображены возможности применения исследовательской деятельности для развития творческих способностей учеников общеобразовательных учебных заведений сельской местности. Определены эффективные формы и педагогические подходы организации опытничества в условиях современной сельской школы.
In the article possibilities of research activity application are reflected for creative capabilities development of pupils’ of general educational establishments of rural locality. Determines effective forms and pedagogical approaches of researcher organization in the conditions of modern rural school.
Посилання
Большая Н.В. Науково-дослідницька діяльність у школі // Управління школою. – 2008 – № 19–21. – С. 85–87.
Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа). Схвалена 22.11.2001 р. Міносвіти і науки України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2002.– № 2.
Кузьменко В.В. Формування в учнів наукової картини світу (ХХ століття) : Навчальний посібник. – Херсон : РІПО, 2006. – 222 с.
Оржеховська В.М. Професійна орієнтація в процесі трудового навчання. – В кн. Трудове навчання в школі. – К., 1984. – С. 76–79.
Осипенко Л.Є. Формування дослідницьких вмінь сільських школярів // Пост методика. – 2005. – № 1. – С. 27–33.
Трудове навчання. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 5–9 класи. – К. : Перун, 2005. – 256 с.
Фіцула М.М. Педагогіка. Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К. : «Академія», 2000. – 544 с.