РОЛЬ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188042Ключові слова:
Художньо-конструкторська підготовка, творча діяльність, вчитель технологій, artistically designer preparation, creative activity, teacher of technologies, художественно-конструкторская подготовка, творческая деятельность, учитель технологий.Анотація
У статті розкривається важливість художньо-конструкторської підготовки майбутніх вчителів трудового навчання як виду творчої діяльності. В процесі такої діяльності відбувається творчий розвиток особистості, найповніше виявляються індивідуальні особливості, формуються творчі вміння, навички, художнє мислення, просторове мислення, відчуття гармонії, гарного смаку тощо.
В статье раскрывается важность художественно-конструкторской подготовки будущих учителей трудового обучения как вида творческой деятельности. В процессе такой деятельности происходит творческое развитие личности, полнее всего раскрываются индивидуальные особенности, формируются творческие умения, навыки, художественное мышление, пространственное мышление, ощущение гармонии, хорошего вкуса и тому подобное.
In the article importance of artistically-designer preparation of future teachers of the labour teaching opens up as a type of creative activity. In the process of such activity there is creative development of personality, individual features appear completer in all, creative abilities, skills, artistic thought, spatial thought, feeling of harmony, good taste, are formed and others like that.
Посилання
Знамеровська Н. Художньо-конструкторська діяльність учнів основної школи // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2001. – № 1. – С. 16–18.
Сотська Г. Основи художнього конструювання: Методичні рекомендації. – Житомир : Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2005. – 68 с.
Терещук А. Методи творчої діяльності на уроках трудового навчання // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2006. – № 1. – С. 19–23.