ДІАГНОСТИКА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188048Ключові слова:
Інтелект, творче мислення, інтелектуальний потенціал, творчий потенціал, інтелектуально-творчий потенціал, intellect, creative thought, intellectual potential, creative potential, intellectually creative potential.Анотація
В статті наводяться результати діагностики сформованості інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх вчителів технологій на етапі констатувального експериментального дослідження.
В статье приводятся результаты диагностики сформированности интеллектуально творческого потенциала будущих учителей технологий на этапе констатирующего экспериментального исследования.
The results of establishing experimental research of diagnostics of formed intellectually creative potential of future teachers of technologies are presented in the article.
Посилання
Большая энциклопедия психологических тестов. – М. : ДиректМедиа, 2005. – 411 с.
Воронин А.Н. Диагностика невербальной креативности (краткий вариант теста Торренса) // Психологическое обозрение. – 1995. – № 7. – С. 31–33, 75–87.
Методика трудового навчання: проектно-технологічний підхід: Навчальний посібник / Бербец В.В.; Дубова Н.В.; Коберник О.М.; Кравченко Т.В. та ін. / За заг.ред. О.М. Коберника, В.К. Сидоренка. – Умань : РВЦ Софія, 2008. – 215 с.
Морозов А.В., Чернишевський Д.В. Креативная педагогика и психология: учебное пособие. – М. : Академ. проект, 2004. – 2-е узд., испр. и доп. – 560 с.
Пономарев Я.А. Психология творчества. – М. : Изд. Наука, 1976. – 303 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб. : Питер, 1998. – 705 с.
Холодная М.А. Психология интеллекта: парадоксы исследования. – Москва-Томск : Изд-во Томского ун-та. – 1997. – 392 с.