РОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕГРУВАННЯ ЗНАНЬ І УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА Й ОБРОБКИ КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ

Автор(и)

  • Микола Корець Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна
  • Алла Макаренко Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188069

Ключові слова:

Інтеграція знань і умінь, професійно спрямована інтеграція, алгоритм інтеграції, модель, моделювання, модель інтеграції, integration of knowledges and abilities, professionally directed integration, algorithm of integration, model, design, model of integration.

Анотація

У статті подано розробку моделі інтеграції техніко-технологічних знань і умінь для майбутніх вчителів трудового навчання. Наведено визначення поняття «модель», «моделювання», висвітлено головні етапи «алгоритму інтеграції», окреслено завдання побудови моделі інтеграції, її реалізація та очікуваний результат.

В статье представлены разработку модели интеграции технико-технологических знаний и умений для будущих учителей трудового обучения. Приведены определения понятия «модель», «моделирование», освещены главные этапы «алгоритма интеграции», очерчены задачи построения модели интеграции, ее реализация и ожидаемый результат.

The paper describes the development model of integration of technical and technological knowledge and skills for future teachers of labor studies. We give a definition of «model», «simulation», highlight the main stages of «integration algorithm», outlined the problem of constructing a model of integration, the implementation and expected results.

Біографії авторів

Микола Корець, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Завідувач кафедри загальнотехнічних дисциплін

Алла Макаренко, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Старший викладач кафедри загальнотехнічних дисциплін

Посилання

Вознюк Оксана Миколаївна. Інтегративний підхід до вивчення гуманітарних дисциплін у технічних університетах : Методичний посібник. – Дрогобич : Коло, 2003. – 73 с.

Кондаков А. Методология интеграции знаний. – СПб. : Материалы интеллектуального клуба. – 1998. – 11 с.

Лозовецька Валентина Терентіївна. Теорія і практика професійного навчання молодшого спеціаліста на матеріалах вищих навчальних закладів І, ІІ рівнів акредитації переробних галузей сільськогосподарського виробництва [Монографія – за ред. А.І. Дьоміна]. – Вінниця : Логос, 2001. – 449 с.

Мадзігон Василь Миколайович. Тенденції розвитку дидактичних систем трудової політехнічної підготовки учнів. (9–14стор Освітянські обрії : реалії та перспективи //З бірник наукових праць / Н.Т. Тверезовська (голова) та ін. – К. : ІПТО, 2007. – № 1(1). – 432 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Корець, М., & Макаренко, А. (2019). РОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЇ ІНТЕГРУВАННЯ ЗНАНЬ І УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА Й ОБРОБКИ КОНСТРУКЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188069

Номер

Розділ

Статті