ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Ігор Красноштан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Майя Пащенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188130

Ключові слова:

Модульно-розвивальна система, модульна технологія організації навчально-виховного процесу, самореалізація особистості, modul-developing education, modul-developing process, personal relations, модульно-развивающая система, модульная технология организации учебно-воспитательного процесса.

Анотація

У статті розкриваються педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання. Модульне навчання, як ніяке інше, підходить на роль концептуально-технологічної основи реформування не окремих аспектів, а всієї освітньої діяльності в межах навчального закладу.

В статье раскрываются педагогические условия применения модульно-развивающей системы обучения. Модульное обучение, как никакое другое, подходит на роль концептуально-технологической основы реформирования не только отдельных аспектов, а и всей образовательной деятельности учебного заведения.

Clearing up the role of the modul-developing education in harmony with personal relations between teacher and pupils one every level of the moduldeveloping process.

Біографії авторів

Ігор Красноштан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доцент кафедри біології та методики її викладання

Майя Пащенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доцент кафедри виховних технологій та педагогічної майстерності

Посилання

Фурман А.В. Модульно-розвивальна система. //Освіта : Спецвипуск – 1996. – 10 січня – С. 2–6.

Юцявичене П.А. Теория и практика модульного обучения. – Каунас : Швиеса, 1989.

##submission.downloads##

Як цитувати

Красноштан, І., & Пащенко, М. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188130

Номер

Розділ

Статті