ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188130Ключові слова:
Модульно-розвивальна система, модульна технологія організації навчально-виховного процесу, самореалізація особистості, modul-developing education, modul-developing process, personal relations, модульно-развивающая система, модульная технология организации учебно-воспитательного процесса.Анотація
У статті розкриваються педагогічні умови застосування модульно-розвивальної системи навчання. Модульне навчання, як ніяке інше, підходить на роль концептуально-технологічної основи реформування не окремих аспектів, а всієї освітньої діяльності в межах навчального закладу.
В статье раскрываются педагогические условия применения модульно-развивающей системы обучения. Модульное обучение, как никакое другое, подходит на роль концептуально-технологической основы реформирования не только отдельных аспектов, а и всей образовательной деятельности учебного заведения.
Clearing up the role of the modul-developing education in harmony with personal relations between teacher and pupils one every level of the moduldeveloping process.
Посилання
Фурман А.В. Модульно-розвивальна система. //Освіта : Спецвипуск – 1996. – 10 січня – С. 2–6.
Юцявичене П.А. Теория и практика модульного обучения. – Каунас : Швиеса, 1989.