ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ УМІНЬ В УЧНІВ 5-9 КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188131Ключові слова:
Педагогічні умови, основи художнього конструювання, художньо-конструкторська діяльність, художньо-конструкторські уміння, pedagogical terms, bases of the artistic constructing, artistically designer activity, abilities of artistically designers.Анотація
У статті розглядаються основні педагогічні умови формування художньо-конструкторських умінь і навичок учнів в процесі вивчення обслуговуючих видів праці. Питання реалізації цих умов ставиться в освітньому процесі учнів 5–9 класів. Розглядаються аспекти методики навчання основ художнього конструювання.
В статье рассматриваются основные педагогические условия формирования художественно-конструкторских умений и навыков учащихся в процессе изучения обслуживающего труда. Вопрос реализации этих условий выставляется в образовательном процессе учащихся 5–9 классов. Рассматриваются аспекты методики обучения основам художественного конструирования.
In the article the basic pedagogical terms of forming of artistically designer abilities of are exposed in the process of study of attendant type of labour. The question of realization of these terms is exposed in the educational process of pupils 5–9 classes. Some aspects of method of forming of artistically designer abilities of pupils are considered.
Посилання
Коберник О.М., Бербец В.В., Сидоренко В.К., Ящук С.М. Методика навчання учнів 5–9 класів проектуванню в процесі вивчення технології обробки деревини і металу: Навчально-методичний посібник / За заг. ред. О.М. Коберника та В.К. Сидоренка. – Умань : УДПУ, 2004. – 111 с.
Педагогіка: Навч. посібник / В.М. Галузняк, М.І. Сметанський, В.І. Шахов. – 2-е вид., випр. і доп. – Вінниця : «Книга – Вега», 2003. – 365 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Трудове навчання 5–12 класи. – Ірпінь : ТОВ ВТФ «Перун», 2005. – 125 с.