ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ХУДОЖНЬО-ТРУДОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Микола Курач Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188134

Ключові слова:

Міжпредметні зв’язки, художньо-трудова підготовка, умови реалізації, комп’ютеризація, intersubject copulas, artistic-labour preparation, terms of realization, computerizing, межпредметные связи, художественно-трудовая подготовка, условия реализации, компьютеризация.

Анотація

В статті розкривається суть міжпредметних зв’язків у навчально-виховному процесі вищої школи, обґрунтовується важливість їх планування та реалізації в процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. Акцентується увага на методичних аспектах здійснення міжпредметних зв’язків у художньо-трудовій підготовці студентів.

В статье раскрывается суть межпредметных связей в учебно-воспитательном процессе высшей школы, обосновывается важность их планирования и реализации в процессе подготовки будущих учителей трудового обучения. Акцентируется внимание на методических аспектах осуществления межпредметных связей в художественно-трудовой подготовке студентов.

In the article the essence of intersubject communications in the educationaleducate process of high school opens up, grounded importance of their planning and realization in the process of preparation of future teachers of the labour teaching. Attention on the methodical aspects of realization intersubject communications in artistic-labour preparation of students is accented.

Біографія автора

Микола Курач, Кременецький обласний гуманітарно-педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка

Доцент кафедри методики трудового навчання та технічних дисциплін

Посилання

Еремкин А.И. Система межпредметных связей в высшей школе : аспект подготовки учителя / Еремкин А.И. − Харьков : Вища школа ; Изд-во Харьк. гос. ун-та, 1984. – 152 с.

Єрьомкін А.І., Андреева Н.Б. Міжпредметні зв’язки в системі професійної підготовки вчителя // Актуальні проблеми професійної педагогіки: Монографічний збірник. – Херсон : ХДПІ, 1996. – С. 41–42.

Зверев И. Д. Межпредметные связи в современной школе / Зверев И.Д., Максимова В.Н. − М. : Педагогика, 1981. − 160 с.

Лошкарева Н.А. Межпредметные связи как средство совершенствования учебно-воспитательного процесса : уч. пособие для ФПК директоров школ. Вып. 1 / Н.А. Лошкарева. − М. : Изд-во МГПИ им. В. И. Ленина, 1981. − 102 с.

Максимова В.Н. Межпредметные связи и совершенствование процесса обучения : кн. для учителя / В.Н. Максимова. − М. : Просвещение, 1984. − 143 с

Римаренко В.Є. Міжпредметні дидактичні зв’язки і наступність в трудовому навчанні // Збірник : Удосконалення форм і методів трудового навчання. – К. : Радянська школа, 1962. – 94с.

Скаткин М.Н., Батурина Г.И. Межпредметные связи, их роль и место в процессе обучения / М.Н. Скаткин, Г. И. Батурина // Межпредметные связи в процессе обучения основам наук в средней школе. − М., 1973. – Ч. 1. − С. 18–23.

Федорец Г.Ф. Межпредметные связи в процессе обучения : учеб. пособие / Г.Ф. Федорец. − Л. : Изд-во Ленинград. гос. пед. ин-та им. А.И. Герцена, 1983. − 88 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Курач, М. (2019). ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ХУДОЖНЬО-ТРУДОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188134

Номер

Розділ

Статті