МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2010.188136Ключові слова:
Система, педагогічна система, характеристики педагогічної системи, проектування, розвиток системи, етапи проектування, компоненти, оцінювання, цикл процесу проектування, pedagogic system, the characteristics of pedagogic system, projecting, the system development, the stages of projecting.Анотація
У статті розкривається поняття «педагогічна система», подається їх класифікація та аналізуються властивості. Розкриваються вимоги та етапи проектування педагогічних систем і описується цикл процесу проектування.
В статье рассматривается понятие «педагогическая система», подается их классификация и анализируются свойства. Раскрываются требования и этапы проектирования педагогических систем и описывается цикл процесса проектирования.
The article deals with the notion «pedagogic system», their classification is given and the peculiarities are analyzed. The requirements and the stages of pedagogic systems projecting are considered and the procedure of projecting process is described.
Посилання
Безрукова В.С. Педагогика. Проективная педагогика. – Екатеринбург : Деловая книга, 1996. – 344 с.
Беспалько В.П. Основы теории педагогических систем. – Воронеж : ВГУ, 1977. – 302 с.
Заир – Бек Е.С. Основы педагогического проетирования : Учебн. пособие для студентов. – СПб. : Просвещение, 1995. – 234 с.
Дж. ван Гиг. Прикладная общая теория систем. – М., 1981.
Лігоцький А.О. Теоретичні основи проектування сучасних освітніх систем : Монографія. – К. : Техніка, 1977. – 340 с.
Панасюк В.Н. Научные основы проектирования педагогических систем. – СПб. : ИУКО, 1997. – 297 с.
Уемов А.И. Системный поход и общая теория систем. – М. : Мысль, 1978. – 272 с.
Щедровицький Г.П. Разработка и внедрение автоматизированых систем в проектировании (теория и методология). – М., 1975. – 365 с.