ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ ПОНЯТЬ З КУЛІНАРІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Надія Левченко Інститут педагогіки АПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188139

Ключові слова:

Освітазміст підготовки майбутніх учителів технологій, фахове поняття, алгоритм формування фахових понять, механізм формування фахових понять.

Анотація

У статті подано алгоритм формування фахових понять з кулінарії у майбутніх учителів технологій в умовах кредитно-модульної системи навчання.

В статье описан алгоритм формирования специальных кулинарных понятий у будущих учителей технологий в условиях кредитно-модульной системы обучения.

The algorithm of forming the professional concepts in cookery of future teachers of technologies under the conditions of credit-transfer system of education is given in the article.

Біографія автора

Надія Левченко, Інститут педагогіки АПН України

Аспірантка лабораторії трудової підготовки і політехнічної творчості

Посилання

Бойков В.В. Из опыта работы над понятиями / В.В. Бойко // Преподавание истории в школе. – 1969 – № 6. – С. 62–72.

Верзилин Н.М. Проблема развития понятий в процессе обучения / Н.М. Верзилин // Советская педагогика. – 1966. – № 12. – С. 53–63.

Єфименко В.Ф., Батурин В.К. Методологические вопросы соотношения научного и обыденного в процессе формирования понятий / В.Ф. Єфименко, В.К. Батурин // Советская педагогика. – 1977. – № 12. – С. 53–59.

Новий тлумачний словник української мови у 4 т., Т. 3 / [авт.-уклад. Яременко В.В., Сліпушко О.М.]. – К. : Аконіт, 1999. – С. 566.

Талызина Н.Ф. Формирование начальных понятий и развитие логического мышления учащихся / Н.Ф. Талызина // Начальная школа. – 1978. – № 1. – С. 72–78.

Усова А.В. Формирование у школьников научных понятий в процессе обучения / А.В. Усова. – М. : Педагогика, 1966. – 175 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Левченко, Н. (2019). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ ПОНЯТЬ З КУЛІНАРІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЇХ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188139

Номер

Розділ

Статті