ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА ЯК СКЛАДОВА ПРОЕКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188146Ключові слова:
Професійна підготовка, трудове навчання, діяльність, профессиональная подготовка, трудовое обучение, деятельность, professional training, labour studies, activity.Анотація
У статті висвітлені проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів трудового вчення. Проаналізовано художньо-конструкторською діяльність в процесі проектування і виготовлення швацьких виробів. Встановлені основні педагогічні для психологотипу особливості розвитку студентів в процесі художньо-конструкторської діяльності.
В статье освещены проблемы модернизации профессиональной подготовки будущих учителей трудового обучения. Проанализировано художественно-конструкторскою деятельность в процессе проектирования и изготовления швейных изделий. Установлены основные психолого-педагогические особенности развития студентов в процессе художественно-конструкторской деятельности.
The article deals with the problem of modernization of professional training of future handy craft teachture.The activity of designer and constructer in the process of planning and makink of sewings wares was analysed. The main psycholopedagogical peculiarities of the students of artistical designer activity are described.
Посилання
Кудрявцев Т.В. Психология технического мышления (Процесс и способы решения технических задач). – М. : Педагогика, 1975. – 304 с.
Сидоренко В.К. Інтеграція трудового навчання і креслення (дидактичний аспект) / за ред. Д.О. Тхоржевського. – К. : УДПУ, 1995. – 142 с.