ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТЕХНІЧНІЙ ТВОРЧОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ – ТРВЗ (ТЕОРІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАДАЧ)

Автор(и)

  • Олег Мелентьєв Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188151

Ключові слова:

Вивчаємо теорію розв’язання винахідницьких задач, изучаем теорию решения изобретательских задач, we study the theory of decision of tasks of inventors.

Анотація

В статті «Перспективи впровадження в технічній творчості педагогічної технології – ТРВЗ (теорії розв’язання винахідницьких задач)» розглядаються історичні аспекти створення і впровадження в процес навчання теорії розв’язання винахідницьких задач, сучасний стан його запровадження як педагогічної технології, а також перспективи використання в процесі вивчення технічної творчості.

В статье «Перспективы внедрения в техническом творчестве педагогической технологии – ТРВЗ (теории решения изобретательских задач)» рассматриваются исторические аспекты создания и внедрения в учебный процесс теории решение изобретательских задач, современное состояние его внедрения как педагогической технологии, а также перспективы использования в процессе изучения технического творчества.

In the article of «Prospect of introduction in technical creation of pedagogical technologies – TDTI (theories of decision of tasks of inventors)» examined historical aspects of creation and introduction in the educational process of theory decision of tasks of inventors, modern state of his introduction as pedagogical technology, and also prospect of the use in the process of study technical creation.

Біографія автора

Олег Мелентьєв, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Доцент кафедри художньої і технічної творчості

Посилання

Альтшуллер Г.С., Верткин И.М. Как стать гением : Жизненная стратегия творческой личности. – Минск : «Беларусь», 1994. – 389 с.

Колеченко А.К. Энциклопедия педагогических технологий. Материалы специалиста образовательного учреждения / А.К. Колеченко. – М. : КАРО, 2006. – 368 с.

Погребная Т.В. ТРИЗ – педагогика в обучении через науку / Т.В. Погребная, А.В. Козлов // Тр. науч.-метод. семинара «Наука в школе». – М. : НТА «АПФН», 2003. – Т. 1. – С. 96–108.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мелентьєв, О. (2019). ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ В ТЕХНІЧНІЙ ТВОРЧОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ – ТРВЗ (ТЕОРІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ВИНАХІДНИЦЬКИХ ЗАДАЧ). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188151

Номер

Розділ

Статті