ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ТВОРЧО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Наталя Мироненко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188152

Ключові слова:

Готовність, вчитель технологій, творчо-інтелектуальні здібності, готовность, учитель технологий, творческо-интеллектуальные способности, readiness, teachers of technology, abridging and intellectual abilities.

Анотація

У статті розкривається поняття готовності вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей учнів основної школи. Дається характеристика програми діагностики готовності майбутніх вчителів технологій до розвитку цих здібностей.

В статье раскрывается понятие готовности учителя технологий к формированию творческо-интеллектуальных способностей учеников основной школы. Дается характеристика программы диагностики будущих учителей технологий к развитию этих способностей.

The article reveals the concept of readiness teachers of technology to the formation of abridging and intellectual abilities of elementary school students. The article gives a description of diagnostic technology of readiness future teachers of technology to the formation of these abilities.

Біографія автора

Наталя Мироненко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Аспірантка кафедри педагогіки

Посилання

Дурай-Новакова К.М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности : Автореф. Дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Моск. гос. пед. ин-т. – М., 1983. – 52 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психологические проблемы готовности к деятельности. – Мн. : Изд-во БГУ, 1976. – 176 с.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А. Психология. Словарь-справочник. – Мн. : «Хелтон», 1998. – 399 с., С. 60.

Дьяченко М.И., Кандыбович Л.А., Пономарев А.А. Готовность к деятельностиі в экстремальных ситуациях. – Минск, 1985. – 206 с.

Кондрашова Л.В. Методика підготовки майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії з учнями. – М. : Прометей, 1990. – 158 с.

Левитов Н.Д. О психологических состояниях человека. – М. : Просвещение, 1964. – 344 с.

Левитов Н.Ф. Детская и педагогическая психология. – М., 1960. – 411 с.

Матюшкин А.М. Развитие творческой активности школьников. – М.: Педагогика, 1991. – 155 с.

Мороз А.Г. Профессиональная адаптация молодого учителя. – К., 1998. – 326 с.

Мясищев В.Н. Проблемы способностей. – М., 1962. – 73 с.

Платонов К.К. Психология труда. – М. : Профіздат, 1979. – 216 с.

Психолог на педраді / Упоряд. О. Главник. – К. : Редакції загально педагогічних газет, 2003. – 128 с. – («Бібліотека шкільного світу»). 13. Пуни А.Ц. Вопросы психологической подготовки к соревнованиям в спорте. – Л., 1972. – 89 с.

Семенова А.В. Професійна діяльність учителя з розвитку творчих здібностей старшокласників на уроках природничо-математичного циклу: Дис. канд. пед. наук. – Одеса, 2001. – 288 с.

Сластенин В.А. Профессиональная готовность учителя к воспитательной работе : содержание, структура, функционирование : Профессиональная подготовка учителя в системе высшего педагогического образования. – М. : МГПИ, 1982. – 182 с.

Теплов Б.М. Психология индивидуальных различий // Избранные труды: в 2-х т. – Т. 1. – М. : Педагогика, 1985. – 328 с.

Троцко Г.В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до виховної роботи в школі. – Харків, 1995. – 241 с.

Улятовская Е.А. Подготовка будущих учителей по активизации самостоятельной познавательной деятельности младших школьников : Дис. канд. пед. наук. – Измаил, 1998. – 231 с.

Ухтомский А.А. Физиологический покой и лабильность как биологический фактор. – Собр. соч. т. 2. – Л., 1951. – 536 с.

Щербаков А.И. Психологические основы формирования личности советского учителя в системе высшего педагогического образования. – М. : Просвещение, 1967. – 266 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мироненко, Н. (2019). ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ТВОРЧО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188152

Номер

Розділ

Статті