СТВОРЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПОЗАШКІЛЬНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ТРУДОВИМ УХИЛОМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188154Ключові слова:
Позашкільна система освіти, навчальна діяльність з трудовим ухилом, форми та методи розвиваючого навчання, учбово-пошукова трудова діяльність, out-of-school system of education, educational activity with a labor slope, forms and methods of developing studies, educational-searching labor activity.Анотація
Розкрито форми і методи розвиваючого навчання з трудовим ухилом в позашкільній системі освіти, яка є цілісною педагогічною системою, альтернативою традиційній системі шкільного трудового навчання. Методи роботи і прийоми можуть створюватися прямо на заняттях, учні мають можливість вибору визначених форм взаємодії, що робить технологію розвиваючого навчання багатофункціональною. Також показано проблеми при введенні розвиваючого навчання з трудовим ухилом у позашкільній системі освіти в масову практику.
Раскрыты формы и методы развивающего обучения с трудовым уклоном во внешкольной системе образования, которое представляет собой целостную педагогическую систему, альтернативу традиционной системе школьного трудового обучения. Методы работы и приемы могут создаваться прямо на занятиях, ученики имеют возможность выбора определенных форм взаимодействия, которые делают технологию развивающего обучения многофункциональной. Также показаны проблемы введения развивающего обучения с трудовым уклоном во внешкольной системе образования в массовую практику.
Forms and methods of the developing teaching are exposed with a labor slope in the out-of-school system of education which is the integral pedagogical system, alternative to the traditional school labor departmental teaching. The methods of work and receptions can be created straight on employments, students are in a position of choice of certain forms of co-operation which does technology of developing studies multifunction. Problems are also rotined at slave developing studies with a labor slope in the out-of-school system of education in mass practice.
Посилання
Воронцов А.Б. Практика развивающего обучения / А.Б. Воронцов. – М., 1998.
Выготский Л.С. Вопросы детской (возрастной) психологии / Л.С. Выготский. Собр. соч. – М., 1984.
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения / В.В. Давыдов. – М., 1986.
Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности / А.К. Дусавицкий. – М., 1996.
Фридман Л.Н., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. / Л.Н. Фридман, И.Ю. Кулагина. – М., 1991.
Фридман Л.Н. Проблема обучения и развития в современных условиях психологии образования / Л.Н. Фридман // Феникс. − 1995. − № 3. − С. 23–28.
Эльконин Д.Б. Из книги: «Возрастные и индивидуальные особенности младших подростков» / Д.Б. Эльконин // Феникс. − 1995. − № 4. − С. 5–13.
Ельконін Д.Б. Обрані психологічні праці / Д.Б. Ельконін. − М. : Педагогіка, 1989.