ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ ЯК СКЛАДОВА ОПТИМІЗАЦІЇ УМОВ ПРАЦІ В ШКІЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ

Автор(и)

  • Анатолій Нелюб Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188159

Ключові слова:

Навчальний процес, робоче місце, умови праці, засоби праці, учебный процесс, рабочее место, условия труда, средства труда, educational process, workplace, terms of labour, facilities of labour.

Анотація

У статті визначено умови до організації робочого місця в шкільній майстерні під час виконання учнями загальноосвітньої школи слюсарних робіт.

В статье определены условия организации рабочего места в школьной мастерской во время выполнения учениками общеобразовательной школы слесарных работ.

In the article certainly terms to organization of workplace in a school workshop during implementation of general school of bench-works students.

Біографія автора

Анатолій Нелюб, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Старший викладач кафедри теорії та методики трудового і професійного навчання 

Посилання

Денежный П.М., Стискин Г.М., Трох И.Е. Токарное дело : Учебник для средних проф.-тех. училищ. – М. : «Высшая школа», 1986. – 237 с.

Тарасов В.С., Сердюк В.К. Слюсарна справа : Посібник для середньої школи. – К. : Рад. школа, 1987. – 326 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Нелюб, А. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ ЯК СКЛАДОВА ОПТИМІЗАЦІЇ УМОВ ПРАЦІ В ШКІЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188159

Номер

Розділ

Статті