ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ ЯК СКЛАДОВА ОПТИМІЗАЦІЇ УМОВ ПРАЦІ В ШКІЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188159Ключові слова:
Навчальний процес, робоче місце, умови праці, засоби праці, учебный процесс, рабочее место, условия труда, средства труда, educational process, workplace, terms of labour, facilities of labour.Анотація
У статті визначено умови до організації робочого місця в шкільній майстерні під час виконання учнями загальноосвітньої школи слюсарних робіт.
В статье определены условия организации рабочего места в школьной мастерской во время выполнения учениками общеобразовательной школы слесарных работ.
In the article certainly terms to organization of workplace in a school workshop during implementation of general school of bench-works students.
Посилання
Денежный П.М., Стискин Г.М., Трох И.Е. Токарное дело : Учебник для средних проф.-тех. училищ. – М. : «Высшая школа», 1986. – 237 с.
Тарасов В.С., Сердюк В.К. Слюсарна справа : Посібник для середньої школи. – К. : Рад. школа, 1987. – 326 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Нелюб, А. (2019). ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО МІСЦЯ УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ ЯК СКЛАДОВА ОПТИМІЗАЦІЇ УМОВ ПРАЦІ В ШКІЛЬНИХ МАЙСТЕРНЯХ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2). https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2010.188159
Номер
Розділ
Статті